Heb m’n most even aangepast, want van een leerkracht vind ik het net zo gek eigenlijk.Waarschijnlijk dezelfde snotneuzen die een elektrische fiets onder hun gat hebben voor 3-4km woon-school verkeer te doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb m’n most even aangepast, want van een leerkracht vind ik het net zo gek eigenlijk.Waarschijnlijk dezelfde snotneuzen die een elektrische fiets onder hun gat hebben voor 3-4km woon-school verkeer te doen.
Misschien hebben ze in het Kortrijkse ergens een school in een wolkenkrabber?Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift? Zowel leerling als leerkracht.
waarom voorziet de school liften als ge ze dan niet moogt gebruiken (for whatever reason)? Ze dienen er toch voor?Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift? Zowel leerling als leerkracht.
Ik heb dat vroeger in de PXL ook gezien. Mensen die daar 5 minuten staan te wachten om 1 verdiep omhoog te gaan. Anno 2023 bewegen de meeste mensen al amper, pak dan op z’n minst de trap om toch nog een beetje beweging te hebben.waarom voorziet de school liften als ge ze dan niet moogt gebruiken (for whatever reason)? Ze dienen er toch voor?
Ik heb dat vroeger in de PXL ook gezien. Mensen die daar 5 minuten staan te wachten om 1 verdiep omhoog te gaan. Anno 2023 bewegen de meeste mensen al amper, pak dan op z’n minst de trap om toch nog een beetje beweging te hebben.
Ik zeg toch nergens dat er geen enkele reden is om de lift te nemen? Maar ja, ik kan mij wel eens ergeren als gezonde, jonge mensen nog liever 5 minuten wachten dan 20 trappen op te stappen.Redenen om de lift te nemen:
- u niet lekker voelen/te weinig energie
- pijn in de rug hebben waardoor trappen nemen lastig is.
- uw handen vol hebben waardoor het veiliger is om de lift te nemen
- gewoon geen goesting hebben om de trap te nemen.
Waarom u irriteren aan het feit dat sommige mensen liever lui zijn dan moe (als dat al de reden is)? Hoe heeft dat enige invloed op uw leven? Die lift is er voor iets.
waarom voorziet de school liften als ge ze dan niet moogt gebruiken (for whatever reason)? Ze dienen er toch voor?
Zijn die dan niet vooral geplaatst zodat het gebouw voldoende toegankelijk is voor rolstoelgebruikers (wat in BE vaak nog een probleem is)?Ik heb dat vroeger in de PXL ook gezien. Mensen die daar 5 minuten staan te wachten om 1 verdiep omhoog te gaan. Anno 2023 bewegen de meeste mensen al amper, pak dan op z’n minst de trap om toch nog een beetje beweging te hebben.
Bij ons hadden ze zelfs geen lift in een bepaald gebouw, dan mocht je met een man of 4 die kerel die in de rolstoel zat naar boven sleuren via de trap. Geef toe, dan kweekten ze tenminste nog echte mannen en vrouwenAls school vind ik nu toch ook wel dat ge uw leerlingen toch een beetje moogt motiveren om wat te bewegen doorheen de dag aka de trap te nemen. Ge moet al quasi een hele dag op de banken zitten als leerling. Voor leerkrachten kan het mij niet veel schelen. Bij ons was de lift ook enkel voor leerkrachten en als ge krukken had/in een rolstoel zat ofzo, dan kan ik het natuurlijk idd wel begrijpen.

Om verder te zagen: in België is het voor rolstoelgebruikers of andere minder mobiele mensen vaak nog huilen met de pet op. Treinstations zonder lift waar je twee verdiepen naar beneden moet met de trap, stoepen waar je op een hoge borduur moet zien te raken en dan de klinkers onregelmatig liggen (of gewoon ontbreken), ...Bij ons hadden ze zelfs geen lift in een bepaald gebouw, dan mocht je met een man of 4 die kerel die in de rolstoel zat naar boven sleuren via de trap. Geef toe, dan kweekten ze tenminste nog echte mannen en vrouwen![]()
Nja, de infrastructuur laat toch al veel te wensen over voor mobiele mensen, laat staan voor mensen in rolwagens of gehandicapten.Om verder te zagen: in België is het voor rolstoelgebruikers of andere minder mobiele mensen vaak nog huilen met de pet op. Treinstations zonder lift waar je twee verdiepen naar beneden moet met de trap, stoepen waar je op een hoge borduur moet zien te raken en dan de klinkers onregelmatig liggen (of gewoon ontbreken), ...

Je kan je niet voorstellen hoeveel er daar met plaaster, knie braces etc etc zitten. Het zijn er dit jaar echt uitzonderlijk veel. Er is enkel een lift in de nieuwbouw, dus worden lokalen dan herschikt zodoende zijn er elke dag wel. Voor mij persoonlijk ben ik daar twee keer van de betonnen trappen gevallen, voeten verloren hun gevoel, en nu vragen ze dat ik toch waar ik kan de lift neem. Voor de verzekering, niet uit bezorgdheid.Geef jij niet les in het middelbaar? Waarom gaat daar überhaupt iemand (uitgezonderd iemand met krukken en dergelijke) met de lift? Zowel leerling als leerkracht.
nee, je vindt het quatch dat iemand de lift neemt, behalve als hij of zij krukken heeft, en ge past nog speciaal uw post aan om leraren toe te voegen. dus ge gaat niet enkel van gezonde jonge mensen uit, maar ook van Squid (niet zo jong en gezond meer misschien).Ik zeg toch nergens dat er geen enkele reden is om de lift te nemen? Maar ja, ik kan mij wel eens ergeren als gezonde, jonge mensen nog liever 5 minuten wachten dan 20 trappen op te stappen.
Heeft dat invloed op mijn leven? Nee, absoluut niet. Maar ik wist niet dat het een vereiste was dat het rechtstreeks invloed moet hebben op mezelf om iets een ergernis te vinden?
dat kan je ook verwachten als je iets post op een forumVinyl + t-shirt zijn hier vandaag ook toegekomenNieuw album van Blink-182
Ik uit nostalgie de cassette gekocht, benieuwd wanneer hij aankomt.Nieuw album van Blink-182