Je glimlach van vandaag

en mijn pavloviaanse reactie: verkoop het dan met een heineken label ...
Kan niet omdat Tsingtao tot de AB Inbev groep behoort en Heineken is de concurrentie. Maar kan dus ook perfect als Jupiler verkocht worden.

Mijn oude GBA SP terug 'modern' gemaakt met enkele mods zoals IPS scherm, usb laden en nieuwe shell.

Lekker nostalgisch Pokémon Yellow spelen, maar dan wel met een helder scherm.

Het 'modden' op zich was ook heel eenvoudig, maar voor een complete noob als mezelf was het toch wel heel leuk om eens aan te pakken.

Voelt goed om zelf eens iets te doen.
Via bepaalde tutorial gedaan? Zou dat ook wel eens willen proberen

Ik heb dat vroeger in de PXL ook gezien. Mensen die daar 5 minuten staan te wachten om 1 verdiep omhoog te gaan. Anno 2023 bewegen de meeste mensen al amper, pak dan op z’n minst de trap om toch nog een beetje beweging te hebben.

Vaak wordt een lift ook centraal in het gebouw geplaatst terwijl de trap ergens als achterafje wordt verstopt en dan voornamelijk omdat er een trap moet zijn voor de brandveiligheid. Vaak is de trap dan ook gewoon de saaiste betonnen trap die men zich kan inbeelden. Geen licht, geen versiering, amper breed genoeg om elkaar te kruisen,...

Al komt er nu een nieuwe architectuur aan waar dat stilletjes aan weer wordt omgedraaid.

Ik heb offertes aangevraagd voor het herschilderen van de woonkamer.
Allemaal mensen aan de telefoon die gebrekkig Nederlands spreken en al even gebrekkig Engels.

Maar goed, het is ook 'maar' schilderen. :D Ik denk nu wel dat die mannen hun werk wel goed doen. Ik heb twee linkerhanden maar schilderen an sich is nu ook weer niet zo moeilijk.

Nu goed dit is mijne glimlach van de week. :tongue:

Ik heb offertes aangevraagd voor het herschilderen van de woonkamer.
Allemaal mensen aan de telefoon die gebrekkig Nederlands spreken en al even gebrekkig Engels.

Maar goed, het is ook 'maar' schilderen. :D Ik denk nu wel dat die mannen hun werk wel goed doen. Ik heb twee linkerhanden maar schilderen an sich is nu ook weer niet zo moeilijk.

Nu goed dit is mijne glimlach van de week. :tongue:
Ik heb bij Colora gevraagd welke vakman ze me konden aanraden, mijn ouders hadden ook alles door Polen laten doen en qua fijne afwerking (plafond andere kleur dan muren) was dat toch puur doe-het-zelfniveau.

Ik heb bij Colora gevraagd welke vakman ze me konden aanraden, mijn ouders hadden ook alles door Polen laten doen en qua fijne afwerking (plafond andere kleur dan muren) was dat toch puur doe-het-zelfniveau.
Wat bedoel je? Dat het slecht is? Er verf overal op de meubels hangt (slecht afgeplakt)? Dat er strepen op de muur staan?
Of bedoel je dat het gewoon op een deftig maar niet speciaal niveau is? Ik hoop dat laatste? :tongue:

Het issue is dat ik twee linkerhanden heb. Ik ben 'slechter' dan doe het zelf niveau :)

Wat bedoel je? Dat het slecht is? Er verf overal op de meubels hangt (slecht afgeplakt)? Dat er strepen op de muur staan?
Of bedoel je dat het gewoon op een deftig maar niet speciaal niveau is? Ik hoop dat laatste? :tongue:

Het issue is dat ik twee linkerhanden heb. Ik ben 'slechter' dan doe het zelf niveau :)
Het was redelijk gedaan maar kon beter/strakker.

Het afplakken van boorden en raam/deurkaders gebeurt niet altijd. Dus je gaat langs ruiten e.d. ook veegjes en uitlopers vinden. Best even informeren of je dit zelf moet doen

Nieuw album van Blink-182

Vinyl + t-shirt zijn hier vandaag ook toegekomen

Ik uit nostalgie de cassette gekocht, benieuwd wanneer hij aankomt.
394631612_839789287606689_208689385059218800_n.jpg

Niet ‘haha’ grappig maar wel een universele waarheid precies: niemand eet sneller dan de persoon waartegen men zegt ‘neenee, eet, eet gerust, kom dan gewoon achter, nee, echt, eet’.

Terug
Bovenaan