Je glimlach van vandaag

nu Taylor Swift aanraden om te kalmeren? nee hoor, daar wordt niet iedereen kalm van.
(heb ze even opgezet want ik wist eigenlijk niet hoe ze klinkt, maar dat is nu niet meteen kalmerende muziek)

Gisteren op oudercontact een vader, het strenge type waarvan elk weldenkend mens zegt 'leg eens wat Taylor Swift op, you need to calm down'. Vader boos op dochter wegens ergens een nota voor een niet ingediende taak, maar vader verder erg tevreden en trots omdat zijn dochter wel 'nooit de never jamais dit' en 'van haar leven niet never jamais dat' terwijl zijn dochter zowel 'dit' als 'dat' met volle overgave doet. Glimlach omdat ze zich toch niet volledig laat breken door zo een vader. Ik kreeg echt de heebie-jeebies van die man 😖
Ik hoor het, je wist dat het een probleemgeval was toen hij binnen kwam gewandeld.

nu Taylor Swift aanraden om te kalmeren? nee hoor, daar wordt niet iedereen kalm van.
(heb ze even opgezet want ik wist eigenlijk niet hoe ze klinkt, maar dat is nu niet meteen kalmerende muziek)
Was type man die zich al ongemakkelijk voelt als hij nog maar een regenboog in de lucht ziet, eigenlijk was 'F You Very Much' beter geweest maar dat zien ze niet zo graag op een oudercontact.

Die filmpjes van mensen die pakjes stelen die geleverd zijn.
Was me vooral te doen over de kerel op het einde van deze compilatie rond minuut 16-17.
Dance mothafocka! :rofl:

@kinxton als vervanger van jouw mannelijke opvoeder. (Ben zijn naam efkes kwijt)
Moh dat had ik nu eens niet verwacht zeg, iemand op dit forum die zo close is met een stukje van m'n verleden ginder...

Freddy, en later ook Kathy. Allebei overleden heb ik gehoord van anderen die closer waren met de laatst gekende internen die er nog verbleven. Freddy, jah, ik zag 'm zeker 3 x flauwvallen in de studiezaal wegens te weinig suiker dus gingen we om een blikje cola in de bar van het internaat, dat was echt een goed mens, en jammer dat hij zo moest afzien met z'n suikerziekte. En Kathy, gezien die zo veel rookte zal het wellicht een serieus gevalletje van longkanker ofzo geweest zijn... Vergane vervaagde tijden...

Maar in feite zijn alle contacten met m'n vrienden en vriendinnen van toen verwaterd, m'n beste vriend van toen jaren nog contact mee gehad, tot 'm getrouwd was nog op z'n trouwfeest geweest en nadien niks meer, terwijl ik zelf sporadisch eens contact opnam, eenzijdig dus maar mee gestopt.
Het feit dat ik geen fb account meer heb zal ook wel meespelen maar nooit werd er zo eens spontaan contact gezocht met mekaar...

Ik heb er maar een jaartje gewerkt, behalve de directie heb ik het ook heel graag gedaan! Af en toe wel eens grijs haar van "mijn jongens" maar al bij aleen heel toffe bende!

Het 7u-journaal van gisteren:
Vanaf minuut 15:30. De nieuwsploeg wilt een beeld van De Kast. Jammer genoeg krijgen ze enkel een gelijkaardige kast op beeld.

"dit is dus niet De Kast?"
-"neen, maar het is exact zo'n kast"

Fantastisch nieuws

The unity sport kan voor zorgen. ZA heeft zijn problemen maar rugby is het niet. Straks al naar het groot scherm tegen paar uur is iedereen al lam gedronken. Mooie tijden

The unity sport kan voor zorgen. ZA heeft zijn problemen maar rugby is het niet. Straks al naar het groot scherm tegen paar uur is iedereen al lam gedronken. Mooie tijden

Ik heb het nu al 3x herlezen en ik snap je zin nog niet. Ben je al lam voor de anderen?

IMG_20231028_131845.jpg
Even opdrogen na wat plonsen in de zee.
En svvs hier 5 meter verder naar de strandbar voor wat verse tapa's.
#yolo
🤪

Ik heb het nu al 3x herlezen en ik snap je zin nog niet. Ben je al lam voor de anderen?
Dat sport mensen bij elkaar brengt. Zuid Afrika speelt finale van het WK Rugby. Er zijn veel problemen in ZA maar dit brengt mensen samen. Iedereen drinkt zich samen lam straks.

M'n moeder (in de 70 en Parkinson) die eindelijk haar aanvraag in orde aan het maken is voor een smartwatch waarbij ze hulp kan inroepen wanneer ze valt en niet meer recht geraakt. Eindelijk, we zagen er al jaren om. En das ook wel de enige reden waarom ze het doet: 'om van ons gezaag vanaf te zijn.' :p Zolang ze het maar draagt.

Terug
Bovenaan