Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Classics are gold@Ruigen Das kan je in het vervolg naar mijn beeper bellen als je hier nog eens zoiets post? Kwestie dat ik geen verse moppen mis hè!

Zeg niet te gauw gouw![]()
KIJK. Astronaut laat zak vliegen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
Wie al eens graag de blik op de ruimte richt, heeft een merkwaardig nieuw object om te volgen: een witte zak die een astronaut onlangs heeft verloren tijdens een ruimtewandeling aan het ISS. Wie weet waar te kijken, kan de gereedschapstas zelfs met een verrekijker spotten.www.hln.be
Astronauten laten zak vallen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
NASA-astronauten Jasmin Moghbeli (testpilote) en Loral O’Hara (ingenieur) maakten op 1 november een zeldzame volledig vrouwelijke ruimtewandeling buiten aan het Internationaal Ruimtestation ISS
Zeg het niet te gouw, het is weer een vr..![]()

I know, maar "gauw - vrouw" stond nie zo goed als "gouw - vrouw"Zeg niet te gauw gouw![]()

Godverdomme. Wou 'Hobbit' google'n om die huisjes te zien en ik type perongeluk 'Dobbit' in de plaats en nu heb ik 8 gyprocplaten besteld met een pot plamuur en een set nieuwe schilderborstels.![]()
Gouw
De Gouw was een regio in het noordwesten van Midden-aarde in Eriador . De streek is vooral bekend omdat het de woonplaats van de hobbits, de hoofdpersonen uit In de ban van de ring en De Hobbit, was. Typische kenmerken van de Gouw waren rustige, groene heuvels, idyllische stroompjes en 'het...tolkien-online.fandom.com
da's dus lachen met Hobbits, terwijl die wel Middle-Earth gered hebben!
Let me get this straight... ze laten 2 vrouwen los in space en ze vergeten hun sjakos?![]()
KIJK. Astronaut laat zak vliegen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
Wie al eens graag de blik op de ruimte richt, heeft een merkwaardig nieuw object om te volgen: een witte zak die een astronaut onlangs heeft verloren tijdens een ruimtewandeling aan het ISS. Wie weet waar te kijken, kan de gereedschapstas zelfs met een verrekijker spotten.www.hln.be
Astronauten laten zak vallen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten
NASA-astronauten Jasmin Moghbeli (testpilote) en Loral O’Hara (ingenieur) maakten op 1 november een zeldzame volledig vrouwelijke ruimtewandeling buiten aan het Internationaal Ruimtestation ISS
Zeg het niet te gouw, het is weer een vr..![]()

Ik zei gewoon dat de nieuwe mixes van de persona 3 soundtrack in de remake niet allemaal even goed zijn. Toont maar weer eens aan wat voor een echokamer het internet kan zijn. Zelfs als je op zeer milde toon iets negatief zegt, zien mensen het als een "foute mening". 

FTFY.Rustig een overheerlijk gebakje aan het verorberen bij Meer in Lille![]()
Ik wou dat meer minder was!FTFY.
Kwestie van de actuele toestand van vlaanderen correct weer te geven