Je glimlach van vandaag

8d6475afd35a6b66afae6022398ebc01ebc85ed0916fb30ed711c66f381369c4_1.jpg

En ook

leabl1rczyfswnmztjfl.jpg

:ROFLMAO:

Astronauten laten zak vallen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten​

NASA-astronauten Jasmin Moghbeli (testpilote) en Loral O’Hara (ingenieur) maakten op 1 november een zeldzame volledig vrouwelijke ruimtewandeling buiten aan het Internationaal Ruimtestation ISS

Zeg het niet te gouw, het is weer een vr.. :rofl:

Astronauten laten zak vallen tijdens ruimtewandeling en je kan ‘m zelfs met een gewone verrekijker spotten​

NASA-astronauten Jasmin Moghbeli (testpilote) en Loral O’Hara (ingenieur) maakten op 1 november een zeldzame volledig vrouwelijke ruimtewandeling buiten aan het Internationaal Ruimtestation ISS

Zeg niet te gauw gouw :smurf:

da's dus lachen met Hobbits, terwijl die wel Middle-Earth gered hebben!

da's dus lachen met Hobbits, terwijl die wel Middle-Earth gered hebben!
Godverdomme. Wou 'Hobbit' google'n om die huisjes te zien en ik type perongeluk 'Dobbit' in de plaats en nu heb ik 8 gyprocplaten besteld met een pot plamuur en een set nieuwe schilderborstels.

In een artikel op HLN over "Tuinieren in november":

Vergeet ook de vogeltjes niet en hang mestbollen op strategische plekken.

Dat is dan waarschijnlijk voor de schijtlijsters?

Let me get this straight... ze laten 2 vrouwen los in space en ze vergeten hun sjakos?

Voor de eerste keer dik gedownvote op reddit voor een banale mening. :D Ik zei gewoon dat de nieuwe mixes van de persona 3 soundtrack in de remake niet allemaal even goed zijn. Toont maar weer eens aan wat voor een echokamer het internet kan zijn. Zelfs als je op zeer milde toon iets negatief zegt, zien mensen het als een "foute mening". :p

170 euro aan Bol bonnen gewonnen opt werk, tijdens black Friday dan eens zien voor een wel heel goedkope ps5 of xbox.

Of misschien eens deftige buds zoals de wf1000xm5, ben er nog niet uit.

Terug
Bovenaan