Je glimlach van vandaag

De leraar in school gebruikt graag voorbeelden van Politiezone Tarl. Wat je dus uitspreekt als tarrel.
Iedere keer schiet ik in de lach als hij die naam zegt omdat ik moet denken aan degene die hier seks in de kont beschreef als tarrels uitrijden.

Ik wou hem quoten, want ik kan het zo smakelijk niet na vertellen. Maar hij zal al in de archieven zitten. 😔
Uw geheugen is gewoon fout. Het zijn geen tarrels, maar knollen en flakes :fingerguns:

Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.

Ah dat warmt mijn hart nu eens. Altijd leuk dat mijn schunnig taalgebruik toch ergens word geapprecieerd.

Knollen en flakes staan hier al wel effe niet meer op de menu sinds ik de risico's van glijmiddel ala Pjur en het contact met douchegrond grovelijk heb onderschat.

Opleiding gehad van een franstalige collega over landmeten. Hij deed enorm zijn best om goed Nederlands te praten, wat ook wel goed lukte, maar hij had het steeds maar weer over 'neukerigheid' ipv 'nauwkeurigheid'. Probleem bij mij is dat zoiets alleen maar grappiger wordt hoe vaker het gezegd wordt.

Opleiding gehad van een franstalige collega over landmeten. Hij deed enorm zijn best om goed Nederlands te praten, wat ook wel goed lukte, maar hij had het steeds maar weer over 'neukerigheid' ipv 'nauwkeurigheid'. Probleem bij mij is dat zoiets alleen maar grappiger wordt hoe vaker het gezegd wordt.
Lengte zal dan wel een rol spelen ja.

Tijdens het eten wat gediscussieerd over maatschappelijke kwesties. Ik wierp volgende knuppel in het hoenderhok:

Heeft ooit een politiek tegenstander van Gwendolyn Rutte in het holst van de nacht rondgereden om op iedere affiche een T te schrijven voor haar familienaam?

Het antwoord:

Twendolyne? 🤨

Tijdens het eten wat gediscussieerd over maatschappelijke kwesties. Ik wierp volgende knuppel in het hoenderhok:

Heeft ooit een politiek tegenstander van Gwendolyn Rutte in het holst van de nacht rondgereden om op iedere affiche een T te schrijven voor haar familienaam?

Het antwoord:

Twendolyne? 🤨
Het klopt ook gewoon niet 😱

de tekst van dit lied. Wa nen held de Guido
Ik herinner me nog de blik van mijn vrouw toen YouTube spontaan een oudere man -met awesome hair- toonde die begon te zingen over hoe de papa van Liesje zich in de kelder had opgehangen met haar springtouw.
Klein Liesje was een enig kindje
Een flinke meid, een haantje de voorste in de klas
Haar ouders die waren getrouwd
Toen mams reeds zes maanden ver was
Neen het huwelijkspand die kwam tot stand
Onder zware familiale druk
En het dient gezegd dat is niet de juiste weg
Om te komen tot een echtelijk geluk

Kleine Lies groeide op in een kille atmosfeer
Waar geen plaats was voor huiselijke vreugd
Neen menigmaal maakt dat de ma samen met de buurman
Zich schuldig aan overspelige ondeugd