Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Koonut. Uw post blijft verder leven.De leraar in school gebruikt graag voorbeelden van Politiezone Tarl. Wat je dus uitspreekt als tarrel.
Iedere keer schiet ik in de lach als hij die naam zegt omdat ik moet denken aan degene die hier seks in de kont beschreef als tarrels uitrijden.
Uw geheugen is gewoon fout. Het zijn geen tarrels, maar knollen en flakesIk wou hem quoten, want ik kan het zo smakelijk niet na vertellen. Maar hij zal al in de archieven zitten.![]()
Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.
Daarom vond ik die dus niet. Goeie quote. Dat is een post die toch jaarlijks eens boven moet gehaald worden.Uw geheugen is gewoon fout. Het zijn geen tarrels, maar knollen en flakes![]()
KBC-lovers unite
ik ben oud...
Lengte zal dan wel een rol spelen ja.Opleiding gehad van een franstalige collega over landmeten. Hij deed enorm zijn best om goed Nederlands te praten, wat ook wel goed lukte, maar hij had het steeds maar weer over 'neukerigheid' ipv 'nauwkeurigheid'. Probleem bij mij is dat zoiets alleen maar grappiger wordt hoe vaker het gezegd wordt.

Het klopt ook gewoon nietTijdens het eten wat gediscussieerd over maatschappelijke kwesties. Ik wierp volgende knuppel in het hoenderhok:
Heeft ooit een politiek tegenstander van Gwendolyn Rutte in het holst van de nacht rondgereden om op iedere affiche een T te schrijven voor haar familienaam?
Het antwoord:
Twendolyne?![]()

ik moet altijd bij het horen van die zijn naam aan dit denken: https://www.vanreusel.be/nl/snacks/hot-range/belcantode tekst van dit lied. Wa nen held de Guido
Ik herinner me nog de blik van mijn vrouw toen YouTube spontaan een oudere man -met awesome hair- toonde die begon te zingen over hoe de papa van Liesje zich in de kelder had opgehangen met haar springtouw.de tekst van dit lied. Wa nen held de Guido
Tijd voor een Mexicano of Belcanto topic ?ik moet altijd bij het horen van die zijn naam aan dit denken: https://www.vanreusel.be/nl/snacks/hot-range/belcanto
Ik hoop toch dat @Sylverscythe sowieso z´n vrouw boven de Guido verkiest.... anders zijn er verder terug toch al vergissingen gemaakt hoor.Tijd voor een Mexicano of Belcanto topic ?