Je glimlach van vandaag

#NietDeSpeld

lol.png

Deze ochtend tijdens mijn dagelijkse fietstocht.
Ik passeer aan een woning met een groot raam in de voorgevel, zonder gordijnen of andere afscherming.
De dame des huizes staat in haar zwart ondergoed voorover gebogen aan dat venster.
Net op dat moment passeer ik en zie volop haar figuur.
Stilletjes in mijn hoofd heb ik God bedankt voor zijn mooiste creatie.

Ik passeer aan een woning met een groot raam in de voorgevel, zonder gordijnen of andere afscherming.
De dame des huizes staat in haar zwart ondergoed voorover gebogen aan dat venster.
De voorbijganger buigt zijn grijze hoofd en dankt de heer. Nog eens een keer "Dank jou, Meneer" :music:

Fiets jij elke ochtend langs de rosse buurt?

Gebruik de correcte termen. Puntjes ipv letters zetten om het woord te verdoezelen, maakt het niet ok.
Hier ook zo'n buurvrouw die Eddy Snelders gewijs in haar lingerie en soms in hare pure op haar balkon sigaretten gaat roken.
Als 't heel koud is heeft ze wel een peignoir aan maar meestal niet.
En ze weet verdomd goed dat iedereen haar kan zien.

't Spijtige aan heel die zaak is dat dat mens 70+ is. En minstens 120 kilo is voor ne meter 60.
Al vaak gedacht om te vragen wat haar beroep vroeger was want als je ze ziet zitten zou je denken dat het een gepensioneerde prostituee is.
Weliswaar trekt ze nu meer op een uitgewrongen zeemvel maar wie weet heeft ze soms nog ne keer touche hé.

Vreemd volkske

Laatst bewerkt:
Kan moeilijk nog politiek incorrecter.
"Felice was een supermaterialistische homo. Ik hoor het hem nog zeggen: “Jij lelijke dikzak! Je gaat niet lang leven.” Ik moet er nog altijd mee lachen, want hij is intussen al meer dan tien jaar dood."

Laatst bewerkt:

deze week lichtfestival, en het zwaartepunt ligt in mijn buurt, mijn straat is volledig ingesloten door het parkours.

ik heb er verlof voor moeten nemen, ik moet nergens naartoe, ik heb mijn auto voor de deur kunnen parkeren, dus dat soort zorgen moet ik niet naar zien.

ik kijk er wel naar uit :)

Boerenprotest item op het nieuws daarnet

"ja, we zijn het beu dat ze ons boeren als milieucriminelen beschouwen!!!"

ja, die rook gaat helpen vriend :lol:

NxjYfZ3.jpg

Zou evengoed in een serieuze discussie over seksisme passen, maar dat een tv-zender als excuus geeft:
Een verklaring van nieuwszender Nine News laat niet lang op zich wachten. "Dit voldoet niet aan onze hoge redactionele standaarden", reageert een programmadirecteur. Hij excuseert zich voor de "grafische fout" en steekt de schuld op de "automatisering" van Photoshop, een grafisch programma om afbeeldingen te bewerken.

Volgens de zender is de artificiële intelligentie (AI) van Photoshop de oorzaak van het probleem. "Onze grafische dienst heeft zoals altijd de afbeelding aangepast aan onze specificaties. Tijdens dat proces creëerde de automatisering van Photoshop een afbeelding die niet overeenkwam met het origineel."
Dat lijkt wel een of andere boomer die zegt dat zijn pc vol virussen staat zonder iets te doen.

Laatst bewerkt:
Wij zitten met Google suite op het werk. En dus ook Google Chat.

Er was een nieuwe chatgroup waar iemand zichzelf voorstelt, en 2 personen die "welcome!" zeggen

en nu staat er onder:

Conversation summary
Suggested by Google

a is the new Product Manager for product b in Germany. colleagues c and d welcome a.

Bedankt Google voor deze samenvatting, ik was anders nooit op tijd bijgelezen!! :lol:

Wij zitten met Google suite op het werk. En dus ook Google Chat.

Er was een nieuwe chatgroup waar iemand zichzelf voorstelt, en 2 personen die "welcome!" zeggen

en nu staat er onder:

Bedankt Google voor deze samenvatting, ik was anders nooit op tijd bijgelezen!! :laugh:
Kan ik dat ook niet toepassen op Teams conversaties? 😅

Ik ben aan het gaan van de ene muppets song naar de andere (op de achtergrond). Eigenlijk is dat wel eens funny om typische songs met een twist te horen.
Al geldt dat ook voor smurfen versies.

Ik ben kinds aan het worden denk ik ;p.

Terug
Bovenaan