Pieterjan94
Well-known member
#NietDeSpeld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De voorbijganger buigt zijn grijze hoofd en dankt de heer. Nog eens een keer "Dank jou, Meneer"Deze ochtend tijdens mijn dagelijkse fietstocht.
Ik passeer aan een woning met een groot raam in de voorgevel, zonder gordijnen of andere afscherming.
De dame des huizes staat in haar zwart ondergoed voorover gebogen aan dat venster.
Net op dat moment passeer ik en zie volop haar figuur.
Stilletjes in mijn hoofd heb ik God bedankt voor zijn mooiste creatie.

Fiets jij elke ochtend langs de rosse buurt?Deze ochtend tijdens mijn dagelijkse fietstocht.
Ik passeer aan een woning met een groot raam in de voorgevel, zonder gordijnen of andere afscherming.
De dame des huizes staat in haar zwart ondergoed voorover gebogen aan dat venster.
Nope, dan zou ik allang over zo een beelden niet meer posten.Fiets jij elke ochtend langs de rosse buurt?
Welk dorp? Asking for a friend.Nope, dan zou ik allang over zo een beelden niet meer posten.
Het was een doodgewone straat in een rustig dorp.
Deze ochtend tijdens mijn dagelijkse fietstocht.

Dat lijkt wel een of andere boomer die zegt dat zijn pc vol virussen staat zonder iets te doen.Een verklaring van nieuwszender Nine News laat niet lang op zich wachten. "Dit voldoet niet aan onze hoge redactionele standaarden", reageert een programmadirecteur. Hij excuseert zich voor de "grafische fout" en steekt de schuld op de "automatisering" van Photoshop, een grafisch programma om afbeeldingen te bewerken.
Volgens de zender is de artificiële intelligentie (AI) van Photoshop de oorzaak van het probleem. "Onze grafische dienst heeft zoals altijd de afbeelding aangepast aan onze specificaties. Tijdens dat proces creëerde de automatisering van Photoshop een afbeelding die niet overeenkwam met het origineel."
Conversation summary
Suggested by Google
a is the new Product Manager for product b in Germany. colleagues c and d welcome a.

Kan ik dat ook niet toepassen op Teams conversaties?Wij zitten met Google suite op het werk. En dus ook Google Chat.
Er was een nieuwe chatgroup waar iemand zichzelf voorstelt, en 2 personen die "welcome!" zeggen
en nu staat er onder:
Bedankt Google voor deze samenvatting, ik was anders nooit op tijd bijgelezen!!![]()