Oldskooler
Well-known member
Eerst hadden ze 3 3D-printers, tot de slimste agent zei: "die van HP niet."
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes man!Donderdag mijn eerste sollicitatie gesprek in 10j
Alle voor een stage plek heb ik ook 5j geleden een gesprek moeten doen maar dit is toch net anders.
Ik zou zeggen dat het voor Lungo beter smaakt dan mijn volautomaat.
De "volledige" release klinkt wel merkelijk beter dan in de trailers die we op voorhand zagen. Misschien dat k men woorden nog moet terugnemen over de slechte mixing.
![]()
PETA wil af van dieren op draaimolens in onder meer de Efteling, zelfs al zijn ze van plastic
Draaimolens met dieren, ook al zijn het dan plastic exemplaren, zijn niet meer van deze tijd. Dat zegt PETA in een open brief. Volgens de dierenrechtenorganisatie zouden de attracties “dieren als vervoersmiddel normaliseren”. Ook de Efteling kreeg al de wind van voren: “Jullie hebben een...m.nieuwsblad.be

Ik doe aan BJJ (grondvechten met klemmen enzo).
En vandaag had ik dus iemand vast in een greep en was ik hem traag aan het wurgen. Waarna ik in zijn oor fluisterde "You smell different when you're awake". Hierdoor zei hij redelijk luid "Wa?!' Waarna ik de wurging extra strak kon zetten.
Zijn "wa?!" Eindigde met een hele hoge 'a' en het geluid van een dichtgeknepen keel.
Iedereen vond mij grappig vandaag.![]()

That's BJJ for yaOoit eens gespard zonder ervaring. Dacht met mijn lengte (1.89m) en brute kracht te overleven...
2 minuten later lag ik uitgeput in een klem op de grond![]()
Elaisa Maasmechelen?Sauna van -120 graden. (ja min)
Viel goed mee uiteindelijk. Dacht eerst aan het ergste, je zit er ook maar enkele minuten in uiteraard.
iddElaisa Maasmechelen?
Wow wtf?