Je glimlach van vandaag

Donderdag mijn eerste sollicitatie gesprek in 10j:clap:

Alle voor een stage plek heb ik ook 5j geleden een gesprek moeten doen maar dit is toch net anders.

Aeropress gekocht, samen met een handmalerke en een compact weegschaaltje. Juist men eerst taske koffie gezet en tis heerlijk :love2: Ik zou zeggen dat het voor Lungo beter smaakt dan mijn volautomaat.

Het is nog te zien of ik 's morgens bereid ben om het kleine routineke te doen in plaats van de volautomaat aan te zetten. Voor espresso rap blijft die nog steeds prima

Mijn eigen een kado gegeven omdat het kan. En wou 1 in beige omdat dit beter past bij mijn broeken

case.jpg

:laugh:

Ik begin zo hard te geloven dat PETA int geniep opgezet is door de vleesindustrie om mensen een absolute rothekel te doen krijgen aan alles wat met dierenwelzijn te maken heeft.

Ik doe aan BJJ (grondvechten met klemmen enzo).

En vandaag had ik dus iemand vast in een greep en was ik hem traag aan het wurgen. Waarna ik in zijn oor fluisterde "You smell different when you're awake". Hierdoor zei hij redelijk luid "Wa?!' Waarna ik de wurging extra strak kon zetten.

Zijn "wa?!" Eindigde met een hele hoge 'a' en het geluid van een dichtgeknepen keel.

Iedereen vond mij grappig vandaag.🥰

Ik doe aan BJJ (grondvechten met klemmen enzo).

En vandaag had ik dus iemand vast in een greep en was ik hem traag aan het wurgen. Waarna ik in zijn oor fluisterde "You smell different when you're awake". Hierdoor zei hij redelijk luid "Wa?!' Waarna ik de wurging extra strak kon zetten.

Zijn "wa?!" Eindigde met een hele hoge 'a' en het geluid van een dichtgeknepen keel.

Iedereen vond mij grappig vandaag.🥰

Ooit eens gespard zonder ervaring. Dacht met mijn lengte (1.89m) en brute kracht te overleven...
2 minuten later lag ik uitgeput in een klem op de grond :laugh:

Mijn 4 maand oude Britse korthaarkitten die mijn bord spinaziepuree aan het uiteten is terwijl ik even niet kijk. Spinazie begot! Welke kat eet dat nu? Ik lig hier strijk.

Terug
Bovenaan