Je glimlach van vandaag

Wild zwijn denkt dat hij een hond is

Dit beestje wilde blijkbaar liever sterven dan afscheid te nemen van zijn opvoeders.
De re-integratie in het wild is mislukt waardoor ie nu gewoon terug is en gaat wandelen samen met de honden.

Slim beestje .. wie wil nu terug naar het wild als ie vertroeteld wordt? :tongue:

Ter info: Een wild zwijn is één van de slimste dieren in het wild en ook erg sociaal. Dit lukt niet met elk wild dier.

Laatst bewerkt:
Wild zwijn denkt dat hij een hond is

Dit beestje wilde blijkbaar liever sterven dan afscheid te nemen van zijn opvoeders.
De re-integratie in het wild is mislukt waardoor ie nu gewoon terug is en gaat wandelen samen met de honden.

Slim beestje .. wie wil nu terug naar het wild als ie vertroeteld wordt? :tongue:

Ter info: Een wild zwijn is één van de slimste dieren in het wild en ook erg sociaal. Dit lukt niet met elk wild dier.
Ik hoop dat dat geen huurwoning is... Die wonen iets te letterlijk in een zwijnenstal.
Het ziet er wel een lief beest uit (en idd erg intelligent) maar ik zou die toch niet in mijn living moeten hebben.

Ik hoop dat dat geen huurwoning is... Die wonen iets te letterlijk in een zwijnenstal.
Het ziet er wel een lief beest uit (en idd erg intelligent) maar ik zou die toch niet in mijn living moeten hebben.
Ik denk het niet anders ga je toch niet in de krant gaan staan? Als uw eigenaar dat dan ziet ... lol ..

Wilde zwijnen kunnen perfect bij mensen leven als ze opgevoed worden van kleins af aan en nooit in het wild geleefd hebben he.
Dan is dit gewoon een 'zwijn'. Maar liefst houd je zo'n dier dan op een boerderij of heb je alvast een heel grote tuin zodat dit beest zich daar kan uitleven.

Ze raden dit zelf ook af om dit zomaar in huis te nemen. En terecht he. :tongue:
Tenzij ze MIJ hiermee bedoelen. ;)

Collega krijgt short-term leasing in november in afwachting van zijn bestelde wagen.
Wagen had paar krassen, netjes aangegeven bij afhalen.
Ook een mooi rapport van gekregen op mail met foto's.
(niet direct in de mail, maar er werd een link doorgemaild waarop je het rapport kon raadplegen).

Vervolgens bericht dat hij begin deze week de wagen moest omruilen voor een andere tijdelijke...
Dan een claim voor die reeds bestaande schade....een luttele 600euro voor spuitwerk en dan nog 50euro administratiekosten.

Telefonisch contact.

"ah, daar vind ik niets van terug, kan u me dit rapport forwarden?"
Terug naar die mail......link werkt niet meer.
"tja, dan vrees ik er toch voor meneer"

-Geen probleem, ik heb dit ook als PDF gesaved, komt eraan 😂

Deze keer dus niet gelukt, maar vraag me af bij hoeveel mensen ze dit businessplan doortrekken.

Twee applications ingevuld om in het guiness book of records te proberen komen se, is curieus of ze aanvaard worden, lijken er twee die ik wel zou moeten aankunnen (zeg ik nu met te veel zelfvertrouwen ongetwijfeld :D ).
Ene is officieel doorgestuurd, nu paar maanden wachten of het wordt goedgekeurd, ze zijn nogal streng t schijnt.

Maar dan proberen we nog eens, ik zal daar ooit instaan verdorie :D .

Die had iets meer middelen om zijn record vlot geregistreerd te krijgen denk ik, een officiële waarnemer laten komen kost echt veel geld. Zelf opnemen kan ook maar dan duurt het dus lang en is de kans altijd dat ze het niet erkennen... .

Mr S is ziekjes. Zware hoest, opkomende koorts, blah gevoel, … maar als ik dan in alle vriendelijkheid zeg dat mijn insuline in de zijdeur van de koelkast ligt en dat twee spuitjes dat makkelijk kunnen verhelpen dan krijg ik een dodelijke blik terug… #JustWantToHelp

Sportzot, chouffe 0,0 en cornet 0,0
Diene Chouffe 0,0 is toch echt niet te drinken?

Mijn mama heeft die onlangs in huis gehaald, we hebben er beiden enen gedronken en ook allebei die na een paar slokken gewoon weggegoten.

Ik heb er onlangs enkele gedronken op een trouwfeest (vrouw zat met gebroken been, ik was dus Bob). Dat waren er enkele van de Proefbrouwerij in Lochristi (trouwfeest was van hun dochter). Daar zaten er echt wel lekkere bij. (Ik denk dat ik dit wel al eens vermeld heb hier in het biertopic)

Terug
Bovenaan