Goh geen idee hangt ook vanaf hoe snel u loon kan stijgen dan.Elke 3 maanden:
"Hoe heb je jezelf verbeterd?"
"Hoe verbeter je jezelf de komende periode?"
"Wat heb je gerealiseerd?"
"Wat ga je realiseren?"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh geen idee hangt ook vanaf hoe snel u loon kan stijgen dan.Elke 3 maanden:
"Hoe heb je jezelf verbeterd?"
"Hoe verbeter je jezelf de komende periode?"
"Wat heb je gerealiseerd?"
"Wat ga je realiseren?"
Via Tinder of Ubereat?al lekker Pools, Georgisch en Oekraïens gegeten. Morgen de toerist uithangen.

Ik hoop dat dat geen huurwoning is... Die wonen iets te letterlijk in een zwijnenstal.Wild zwijn denkt dat hij een hond is
Dit beestje wilde blijkbaar liever sterven dan afscheid te nemen van zijn opvoeders.
De re-integratie in het wild is mislukt waardoor ie nu gewoon terug is en gaat wandelen samen met de honden.
Slim beestje .. wie wil nu terug naar het wild als ie vertroeteld wordt?
Ter info: Een wild zwijn is één van de slimste dieren in het wild en ook erg sociaal. Dit lukt niet met elk wild dier.
Ik denk het niet anders ga je toch niet in de krant gaan staan? Als uw eigenaar dat dan ziet ... lol ..Ik hoop dat dat geen huurwoning is... Die wonen iets te letterlijk in een zwijnenstal.
Het ziet er wel een lief beest uit (en idd erg intelligent) maar ik zou die toch niet in mijn living moeten hebben.

Tijd om te vieren met een pintje!!Anderhalve maand alcoholvrij.

Anderhalve maand alcoholvrij.
We zijn mee 2.
Is u doel tijdelijk of permanent?
Ene is officieel doorgestuurd, nu paar maanden wachten of het wordt goedgekeurd, ze zijn nogal streng t schijnt.Twee applications ingevuld om in het guiness book of records te proberen komen se, is curieus of ze aanvaard worden, lijken er twee die ik wel zou moeten aankunnen (zeg ik nu met te veel zelfvertrouwen ongetwijfeld).
.Welke zou je aanraden?Tijdelijk, begonnen met de dry januari en nu doe ik ook de tournée minerale mee.
Bedoeling is wel permanent minder te drinken. Wat lekkere alcoholvrije bieren ontdekt en die ik nu véél regelmatiger ga drinken.
Ene is officieel doorgestuurd, nu paar maanden wachten of het wordt goedgekeurd, ze zijn nogal streng t schijnt.
Maar dan proberen we nog eens, ik zal daar ooit instaan verdorie.
Welke zou je aanraden?
Die had iets meer middelen om zijn record vlot geregistreerd te krijgen denk ik, een officiële waarnemer laten komen kost echt veel geld. Zelf opnemen kan ook maar dan duurt het dus lang en is de kans altijd dat ze het niet erkennen... .
Diene Chouffe 0,0 is toch echt niet te drinken?Sportzot, chouffe 0,0 en cornet 0,0