Je glimlach van vandaag

8kUQcSV.png
Hoe kunt ge dat zien?

Koop jij dan nieuwe? Ik gooi het gewoon zo in de kar because thug life!
sinds ik dat eens gedaan heb met hazelnoten koop ik nieuwe ja.

Aan de weegschaal vandaag een bejaard koppel met een tros bananen “zie, dat klopt niet hè Julien”

Ik zag dat op hun sticker “bak bananen” stond dus ik zei dat ze niet op bak bananen moeten drukken.

Julien: “maar die komen toch uit nen bak?”

Wannez: awkward monkey.gif
in Ray van Mechelen stijl “maar gij gaat die toch ni bakken eh meniejer”

Julien: grote ogen en mond open, aarzelend nee schuddend

Wannez “awel pakt dan maar gewone bananen”

Vrouw van Julien: “ah ja, nu is het wel de prijs van in’t boekske! Ziedet Julien, ge hebt da vorige week ook verkeerd gedaan!”

Julien: schaapachtig lachske “Merci meneer”

De eerste keer in m’n leven dat ik er aan dacht de herbruikbare zakken voor fruit en groenten mee te nemen voor de boodschappen. Ondertussen wel een voorraad van +- 200 stuks aangelegd.
Life hack: als uw supermarkt geen papieren meer aanbiedt voor de groenten en fruit neem dan de papieren zakken voor brood.

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn rug. Gisteren een deep tissue massage gehad, op aanraden van mijn personal trainer (die kinesist is). Ik zou dat vandaag een beetje moeten voelen indien dat werkt. Aangezien mijn schouders nu voelen alsof ik gisteren een deadlift van honderdmiljoenmiljard kg heb gedaan, heb ik er alle vertrouwen in dat het me gaat helpen :rofl:

Koop jij dan nieuwe? Ik gooi het gewoon zo in de kar because thug life! Maar ik zie de humble-groentenzakjes-brag.

Dan krijg ik wel altijd de opmerking aan de kassa: "heb je je zakjes vergeten jongen?"

Dat helpt ook niet, want doordat hij dan jongen zegt voel ik me weer 16.

Ik heb nog nooit in mijn leven van die zakjes gekocht. Leg dus altijd mijn groenten en fruit los in de kar, op de band in de grote zak. En nog nooit heeft daar ook maar iemand aan de kassa een opmerking over gemaakt. :wtf:

De gazetten :rolleyes:

Ons kroonprinses is van straat. Hyperbelangrijk nieuws. 12 artikels met analyses: wie is die jongen? Zijn medische achtergrond, zijn schoolresultaten. Alles wordt besproken.

Officieel statement van zijn familie: er is niks van waar.

En weg artikels :lol:

Ik heb nog nooit in mijn leven van die zakjes gekocht. Leg dus altijd mijn groenten en fruit los in de kar, op de band in de grote zak. En nog nooit heeft daar ook maar iemand aan de kassa een opmerking over gemaakt. :wtf:
Doe ik ook altijd. Héél soms eens een papieren zak voor losse mandarijnen ofzo.

Gestart in september 2023 met nieuwe job in het onderwijs zonder anciënniteit te kunnen meenemen van vorige job(s).

Pas bevestiging gekregen dat ik via zijinstroom toch 5 jaar bijkomende anciënniteit krijg met terugwerkende kracht. :woohoo: Nu kan ik men droomjob doen en deftig verdienen. :love:

Mijn contract gehad van men nieuwe werkgever om na te lezen.

En men fietsvergoeding huidige werkgever 0,24/km gaat naar 0,35/km wat op een maand toch een mooi extra bedrag geeft :oi22:

Terug
Bovenaan