RB26DETT
Active member
Hoe kunt ge dat zien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kunt ge dat zien?
sinds ik dat eens gedaan heb met hazelnoten koop ik nieuwe ja.Koop jij dan nieuwe? Ik gooi het gewoon zo in de kar because thug life!
gewoon aan de rechterkant op de homepage van het forum?Hoe kunt ge dat zien?
den huidige valt ook wel meeBeste quiz die er al geweest is tot nu toe.
.Er is er hier ene niet op zijn gemak ineens, hoe zou dat komen, tiens tiens...Hoe kunt ge dat zien?

Life hack: als uw supermarkt geen papieren meer aanbiedt voor de groenten en fruit neem dan de papieren zakken voor brood.De eerste keer in m’n leven dat ik er aan dacht de herbruikbare zakken voor fruit en groenten mee te nemen voor de boodschappen. Ondertussen wel een voorraad van +- 200 stuks aangelegd.
Wtf, dat is nu echt een life hack - Jij bent een god onder onze stervelingen!Life hack: als uw supermarkt geen papieren meer aanbiedt voor de groenten en fruit neem dan de papieren zakken voor brood.
Ik gebruik mijn sokken daarvoor.Life hack: als uw supermarkt geen papieren meer aanbiedt voor de groenten en fruit neem dan de papieren zakken voor brood.
Die vangen bij mij meestal iets anders op...Ik gebruik mijn sokken daarvoor.

Koop jij dan nieuwe? Ik gooi het gewoon zo in de kar because thug life! Maar ik zie de humble-groentenzakjes-brag.
Dan krijg ik wel altijd de opmerking aan de kassa: "heb je je zakjes vergeten jongen?"
Dat helpt ook niet, want doordat hij dan jongen zegt voel ik me weer 16.

Doe ik ook altijd. Héél soms eens een papieren zak voor losse mandarijnen ofzo.Ik heb nog nooit in mijn leven van die zakjes gekocht. Leg dus altijd mijn groenten en fruit los in de kar, op de band in de grote zak. En nog nooit heeft daar ook maar iemand aan de kassa een opmerking over gemaakt.![]()
Nu kan ik men droomjob doen en deftig verdienen. 
Eens boven de 1k punten geraakt. Me happy... Was deze meer doenbaar ? Of doenbaarder ? @recipe4hate
Zijn dat die kostuums van de Pouwer Reengers?In een of ander FB groep lees ik vandaag :
Weet er iemand waar ze audenthieke flouwer Pouwer kleding verkopen