En da met car(a)naval ertussen ??
Yep, en zelfs mijn verjaardag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En da met car(a)naval ertussen ??
Makila: 28 februari is voorbij ik heb zonet een glaasje gedronken!Wel slim om de kortste maand te kiezen (al heb je dit jaar wel pech natuurlijk)...

Als straf maart erbij... Ge zult het keren GVD!!!Makila: 28 februari is voorbij ik heb zonet een glaasje gedronken!
De Polle: Het is vandaag nog wel 29 februari hé!
Makila: Godverdomme!![]()
Herpakt u!Yep, en zelfs mijn verjaardag.
Die moet toch serieuze andere kwaliteiten hebben?Die van den aankoop op 't werk is niet meteen het scherpste mes in de lade. We weten dat.
Enkele maanden terug vertelde ik haar het gekende raadsel: 'Toen ik 6 jaar was, was m'n zus 3 jaar, de helft van mijn leeftijd dus. Ik ben er nu 70, hoe oud is m'n zus?'
Natuurlijk was haar antwoord 35. Dat had ik wel kunnen verwachten. Echter, toen ik haar den uitleg deed en zei dat het leeftijdsverschil 3 jaar is, nam ze haar rekenmachine erbij en begon te rekenen. Ik wist niet wat er gebeurde. AHA! riep ze, 38 JAAR!
Vorige week vroeg ze mij wanneer ik nu weer een dag verlof had. 'Raad eens' zei ik, het begint met 'vrij' en eindigt op 'dag'.
'Hoh zeg, ik heb echt geen zin om na te denken vandaag'. I shit you not.
Ze wordt er 50 maar ziet er 30 uit.Die moet toch serieuze andere kwaliteiten hebben?
Of ze willen niet meegaan in je geopolitieke liefde voor een welbepaald land?. Ik kan met sommige collega's ook geen zinnige gesprekken voeren over de erbarmelijke geopolitieke toestand van de wereld, maar die zijn wel sterk in hun eigen vakgebied.

t Is dat. Maar zet mij er geen hele dag naast, ik word zot.Zo lang het nog een toffe is in de omgang en ge er zelf weinig last van hebt allemaal geen probleem denk ik dan.
Wij hebben er hier ook zo'n paar rondlopen, steekt die hun verstand in ne vogel en het vliegt achteruit maar ik lig altijd strijk met die haar fratsen.
Mijn voorstel om de Arirangspelen na te spelen op de nieuwjaarsreceptie ter ere van de Glorieuze Leider is inderdaad op een koude steen gevallen.Of ze willen niet meegaan in je geopolitieke liefde voor een welbepaald land?![]()
Ze ziet precies ook liever je hielen dan je tenen. Ze denkt waarschijnlijk: "oef eindelijk eens een dag zonder hoofdpijn van het nadenken."Vorige week vroeg ze mij wanneer ik nu weer een dag verlof had.

Dat is speciaal om @Dr. Sheldon Cooper te lokken.
Nee hoor, 't was om te weten wanneer ze mij ging moeten missen.Ze ziet precies ook liever je hielen dan je tenen. Ze denkt waarschijnlijk: "oef eindelijk eens een dag zonder hoofdpijn van het nadenken."