Je glimlach van vandaag

Toch een mooi forum dit. Oprecht.
Op de ene pagina lees je interessante en creatieve argumenten, op de ander lees je plots de domste dingen die je de afgelopen vijf jaar hebt gezien. Prachtig. Never change BG, never change.

Die van den aankoop op 't werk is niet meteen het scherpste mes in de lade. We weten dat.

Enkele maanden terug vertelde ik haar het gekende raadsel: 'Toen ik 6 jaar was, was m'n zus 3 jaar, de helft van mijn leeftijd dus. Ik ben er nu 70, hoe oud is m'n zus?'

Natuurlijk was haar antwoord 35. Dat had ik wel kunnen verwachten. Echter, toen ik haar den uitleg deed en zei dat het leeftijdsverschil 3 jaar is, nam ze haar rekenmachine erbij en begon te rekenen. Ik wist niet wat er gebeurde. AHA! riep ze, 38 JAAR!

Vorige week vroeg ze mij wanneer ik nu weer een dag verlof had. 'Raad eens' zei ik, het begint met 'vrij' en eindigt op 'dag'.

'Hoh zeg, ik heb echt geen zin om na te denken vandaag'. I shit you not.

Die van den aankoop op 't werk is niet meteen het scherpste mes in de lade. We weten dat.

Enkele maanden terug vertelde ik haar het gekende raadsel: 'Toen ik 6 jaar was, was m'n zus 3 jaar, de helft van mijn leeftijd dus. Ik ben er nu 70, hoe oud is m'n zus?'

Natuurlijk was haar antwoord 35. Dat had ik wel kunnen verwachten. Echter, toen ik haar den uitleg deed en zei dat het leeftijdsverschil 3 jaar is, nam ze haar rekenmachine erbij en begon te rekenen. Ik wist niet wat er gebeurde. AHA! riep ze, 38 JAAR!

Vorige week vroeg ze mij wanneer ik nu weer een dag verlof had. 'Raad eens' zei ik, het begint met 'vrij' en eindigt op 'dag'.

'Hoh zeg, ik heb echt geen zin om na te denken vandaag'. I shit you not.
Die moet toch serieuze andere kwaliteiten hebben?

Die moet toch serieuze andere kwaliteiten hebben?
Ze wordt er 50 maar ziet er 30 uit.

Toen ze 10 jaar geleden begon en voor de eerste keren de parking op reed hoor ik de collega's nog bezig tegen elkaar: 'kijk daar, ons nieuw'ke, met den BMW van papa en mama'. Die dachten allemaal dat ze pas van school kwam.

Ze gaat misschien achteruit van den trap maar 't is een toffe.

Edit: nog eentje om af te sluiten. Omwille van haar geloof drinkt ze geen alcohol en zweert ze nog nooit een druppel alcohol gedronken te hebben in haar leven. We kennen haar zo en zij drinkt effectief nooit op personeelsfeesten of uitstappen. Ergens voor nieuwjaar tijdens de middagpauze zijn ze bezig over hoe het was om uit te gaan vroeger. Nostalgie! Toen ze plots zei: 'ik dronk altijd van die limonade'kes, Breezer of hoe heet dat ook alweer?

Iedere morgen hare koffie in de microgolf opwarmen die net vers uit de machine komt en kokend heet is.

Altijd plezier.

Laatst bewerkt:
Zo lang het nog een toffe is in de omgang en ge er zelf weinig last van hebt allemaal geen probleem denk ik dan.

Wij hebben er hier ook zo'n paar rondlopen, steekt die hun verstand in ne vogel en het vliegt achteruit maar ik lig altijd strijk met die haar fratsen.

Je hebt heel onhandige mensen met rare kronkels, maar die kunnen in een specifieke job wel hun taken naar behoren afwerken. Het is ook maar wat je "dom" of "weinig intelligent" noemt hé. Ik kan met sommige collega's ook geen zinnige gesprekken voeren over de erbarmelijke geopolitieke toestand van de wereld, maar die zijn wel sterk in hun eigen vakgebied.

Zo lang het nog een toffe is in de omgang en ge er zelf weinig last van hebt allemaal geen probleem denk ik dan.

Wij hebben er hier ook zo'n paar rondlopen, steekt die hun verstand in ne vogel en het vliegt achteruit maar ik lig altijd strijk met die haar fratsen.
t Is dat. Maar zet mij er geen hele dag naast, ik word zot.

Eigenlijk ééntje van gisteren, maar de dankbaarheid, vriendelijkheid, en zorgzaamheid van de mensen van het Rode Kruis, die de bloedinzameling organiseren: dáárom ga ik dus met plezier bloed geven. :bow:

Screenshot_20240229_065230_Chrome.jpg

Als google de mist in gaat doet het dat wel goed :unsure:

Ze ziet precies ook liever je hielen dan je tenen. Ze denkt waarschijnlijk: "oef eindelijk eens een dag zonder hoofdpijn van het nadenken."
Nee hoor, 't was om te weten wanneer ze mij ging moeten missen.

Het leuke aan haar is dat je ze praktisch kan uitlachen in haar gezicht, ze lacht gewoon mee. 9 van de 10 heeft ze geen flauw idee dat ik met haar aan 't lachen ben.

Terug
Bovenaan