Coolguy
Well-known member
Ik ben heel blij dat Deepdive zoveel goede 'boomer shooters' update voor moderne systemen.Heerlijk spel toch, sinds een paar dagen ook beschikbaar op de consoles:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben heel blij dat Deepdive zoveel goede 'boomer shooters' update voor moderne systemen.Heerlijk spel toch, sinds een paar dagen ook beschikbaar op de consoles:
Ik was ooit verslaafd aan Blood.Ik ben heel blij dat Deepdive zoveel goede 'boomer shooters' update voor moderne systemen.
Ik was ooit verslaafd aan Blood.
Ik ben opnieuw verslaafd aan Blood.
Hopelijk brengen ze Blood 2 ook nog uit.
Blood 2 was idd flawed maar ik heb mij daar echt mee geamuseerd.Hopelijk brengen ze Blood 2 ook nog uit.
Was wel een minder en nog flawed game, maar het had wel iets.
Intercom: "Who is it?"Blood 2 was idd flawed maar ik heb mij daar echt mee geamuseerd.

Heel toevallig begin dit jaar opnieuw uitgespeeld en dik mee geamuseerd.Hopelijk brengen ze Blood 2 ook nog uit.
Was wel een minder en nog flawed game, maar het had wel iets.
Eerste keer console nu( raar genoeg).Blij met de aandacht voor Blood maar met behulp van source ports is het toch al sinds jaar en dag mogelijk om het te spelen op moderne pc's?
zeker wel, maar ik zie helaas geen herwerkte versie?Heerlijk spel toch, sinds een paar dagen ook beschikbaar op de consoles:

Ja...maar tegenwoordig ben ik een consolemens geworden.Blij met de aandacht voor Blood maar met behulp van source ports is het toch al sinds jaar en dag mogelijk om het te spelen op moderne pc's?