Je glimlach van vandaag

Mijn vrouw na een schreeuwmatch wanneer ik haar toon op Chat Gpt dat ze onze snijplank niet met zonnebloemolie had mogen behandelen.

c0326162-800px-wm.jpg

Blood 2 was idd flawed maar ik heb mij daar echt mee geamuseerd.
Intercom: "Who is it?"
Caleb: "Everybody dies!"
Intercom: "Really? Cool, i'm buzzing you in"

Waar ik nog op hoop, een update van Alien Trilogy :D
Ooit ook zot gespeeld. Als klein manneke helemaal gefascineerd door.
Uitgebreide levels, heel duistere atmosfeer, overal monsters.
Toen met die ps1 controller, zonder thumbsticks, dat de duimen er zeer van deden.

(En nog zoveel andere oude games.)

Blij met de aandacht voor Blood maar met behulp van source ports is het toch al sinds jaar en dag mogelijk om het te spelen op moderne pc's?
Eerste keer console nu( raar genoeg).
In ieder geval, Blood mag eens een nieuw hoofdstuk beginnen. Die over the top fast pace horror met de meest overdreven grunts en chants en knotsgek level design. In de woorden van wijlen Eddy Wally. Ge-wellllllll-dig.

Heerlijk spel toch, sinds een paar dagen ook beschikbaar op de consoles:

zeker wel, maar ik zie helaas geen herwerkte versie?

gewoon de DOS versie, tja die heb ik ook nog wel liggen hoor... vragen ze daar gewoon weer wat geld voor omdat die speelbaar is op windows 11 en consoles? :rolleyes:

Mail van Gamma:

Hoe bevalt Tec7 montage- en afdichtingskit beige 310 ml? Maak kans op 100,- shoptegoed!

Antwoord:

Beshth gamm, ikrrijg ,mij vinghr niet meer vvna elklaa

Seagate support. Chat die makkelijk afstapt van een bot naar een echte persoon. Medewerker stelt duidelijke, gerichte vragen en opent prompt een ticket gezien men schijf blijkbaar garantie heeft tot in 2029.

(Nas) schijven zijn al duur genoeg, dus deftige klantenserivce kunnen krijgen, geeft toch al een beetje meer gerustheid.

Terug
Bovenaan