Je glimlach van vandaag

Deze week verlof in m’n eentje, een beetje stilte voor de storm want met de kerstvakantie in het vooruitzicht waarbij de man en de 2 kinderen thuis zijn en de feesten, kon ik wel wat me-time gebruiken. Niks spectaculairs maar de kleerkasten uitrommelen, gaan shoppen, naar de pedicure, het nagelsalon, gaan lunchen met een vriendin, doet goed/zal goeddoen😍

8252f3b31909cf0305905ddf3b71c6c9bb82e0b6430367e2d0814489ab8f659a_1.jpg

Was op verlof vorige week 40 geworden. Die van mij had 50 man gevonden om een boodschap te maken en daar een filmpje van te maken.
Dan thuis gekomen en in de straat hing aan elke paal ne foto van mij. Mijne auto vanbinnen vol met post-its met zowat flauwe steken (ben nogal ne zeveraar) maar ook leuke dingen. (mr always happy enzo).

Ben normaal echt niet voor die dingen maar ik vond het nu wel echt leuk dat zoveel mensen moeite voor mij genomen hebben. Ik werd er bijna emotioneel van 😬

Verlof begonnen vandaag. Deze keer wel eens besloten om 2 weken volledig te disconnecten van het werk. Dus ik heb ook Slack en Outlook verwijderd van mijn gsm. Anders zit ik altijd toch wel eens te checken.

Terug
Bovenaan