Green Mamba
Well-known member
Klotren kunt ge beter niet teveel draaien.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klotren kunt ge beter niet teveel draaien.
Hoort dat dan bij de koude vlezekes?Klotren kunt ger beter niet teveel draaien.

Haar naam was Karen. Dat is niet zo moeilijk te onthouden.Het is kerst
Zonet naar de Action geweest, op de parking bijna 3 keer aangereden door personen waarvan je u afvraagt hoe ze ooit aan hun rijbewijs zijn geraakt.
Daarna aan de kassa een bijna vechtende kassierster en klant uit elkaar moeten halen, ze waren allebei even ambetant. Is geëindigd met de klant die zei dat ze een klacht ging neerleggen.
Klant tegen kassierster : Wat is uw naam? Ik dien klacht in! Ik eis uw naam!
Kassierster: mevrouw, ik moet helemaal niks.
Klant: Ik eis uw naam want ik dien nu klacht in!
Kassierster: mijn naam is Fatima Gnorchi El Haroubkirij.
Ik ben benieuwd in hoeverre de klant de naam gaat onthouden hebben, ik moest toch even mijn lach inhouden![]()
Action. Dat is toch een horrorwinkel. Ik kom daar echt niet graag.Het is kerst
Zonet naar de Action geweest, op de parking bijna 3 keer aangereden door personen waarvan je u afvraagt hoe ze ooit aan hun rijbewijs zijn geraakt.
Daarna aan de kassa een bijna vechtende kassierster en klant uit elkaar moeten halen, ze waren allebei even ambetant. Is geëindigd met de klant die zei dat ze een klacht ging neerleggen.
Klant tegen kassierster : Wat is uw naam? Ik dien klacht in! Ik eis uw naam!
Kassierster: mevrouw, ik moet helemaal niks.
Klant: Ik eis uw naam want ik dien nu klacht in!
Kassierster: mijn naam is Fatima Gnorchi El Haroubkirij.
Ik ben benieuwd in hoeverre de klant de naam gaat onthouden hebben, ik moest toch even mijn lach inhouden![]()
Klopt, alleen kom ik er wel vaak. Ik koop een heel groot deel van mijn niet voedingswaren daar (zeep, deo, wasmiddel, kuisproduct, ...) en vandaag had ik een schaar nodig waar ik de volle €1,2 heb betaald.Action. Dat is toch een horrorwinkel. Ik kom daar echt niet graag.
Dit. En als je kinderen hebt die oplaadkabels voor hun gsm overal mee naartoe zeulen maar ze dan vergeten is het ook handig dat je die daar kan kopen voor een paar euro.Klopt, alleen kom ik er wel vaak. Ik koop een heel groot deel van mijn niet voedingswaren daar (zeep, deo, wasmiddel, kuisproduct, ...) en vandaag had ik een schaar nodig waar ik de volle €1,2 heb betaald.
Dit klopt jammer genoeg ook. Meteen ook de hoofdreden dat ik er niet graag kom.Nu, ik merk dat het personeel daar uitermate veel je m´en foutisme heeft, maar de klanten nemen dat maar al te graag over. In dit geval waren ze allebei even veel in fout hoor.
niemand komt daar graag, denk ik.Action. Dat is toch een horrorwinkel. Ik kom daar echt niet graag.
Allee, jullie mogen ook eens, omdat het de feestdagen zijn. Maar daarna deel ik wel niet meer!
Dromend over een kabbelend meer. Jij in uw bootje. Alles luw.Efkes stil in mijn baddeke zitten. Geen gedoe, hectiek, allerlei geuren van eten, muziek en geroezemoes... Neen, gewoon ik en mijn bad en het gedimd licht. Zalig.

Good....I like my playthings.... extra durable
edit: Dungeon Soup best bekijken met de subs opgezet.
En zonet bevestiging gekregen voor dit:Geniaal! Kende het niet.
Maar t was wel super gezellig en de eerste keer met de kleinste van t gezin.
Een zachte manier om te zeggen: "Nu is hij zelf niet meer de kleinste."Het is toch ieder jaar kerst met de kleinste van het gezin?!