Pieterjan94
Well-known member
Een zachte manier om te zeggen: "Nu is hij zelf niet meer de kleinste."
Ik hoop het, anders toch maar een bizarre manier om aan te kondigen dat ge plots de kleinste van het gezin hebt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik kom daar 2-3 keer in het jaar.Mijn glimlach is dan ook het moment dat ik de deur uitga bij Action.
Fixed it!Voor mezelf Astrobot voor PS5 gekocht. Ik heb er mij al kostelijk mee geamuseerd, wat een fijne game![]()
Pas er maar mee op. Die game toen hij net uitkwam ook gekocht om te spelen met onze oudste (toen drie jaar). Na enkele weken reeds de platinum trophy binnen, en een paar maand later alle drie de save slots op 100% completion staanVoor de kleinsten Astrobot voor PS5 gekocht. Ik heb er mij al kostelijk mee geamuseerd, wat een fijne game![]()

Even recupereren, klaar voor de nieuwjaarsdrukte.De kerstdrukte die over is. Fantastisch. En nu terug naar de orde van de dag. Rust.
Ik plan niks te zot. De voorlezing van de nieuwjaarsbrief van de dochter staat al gepland, inclusief het ontvangen van geld hiervoor dat ik daarna kan opdoen aan coke en hoeren.Even recupereren, klaar voor de nieuwjaarsdrukte.
Daar is mijn eindejaarssfeer se. Ho, ho ho!coke en hoeren.
Zo. Beter.Het is tweede Kerstdag,dus ofwel ben je aan het werk,dus ofwel zit je de hele dag op een forum, ofwel aan het uitpuffen van de festiviteiten, ofwel heb je nog een familiebezoek voor de boeg. In alle geval: er is geen beter moment om deel te nemen aan de laatste quiz van het jaar!
![]()
Beyond Quiz - December
www.beyondgaming.be
Nee he kerel, thuis heb ik niet zoveel tijd om op BG tijd door te brengen, dan als hardwerkende ambtenaar.Zo. Beter.
Ah ja. Gij zit ook thuis tussen kerst en nieuw.Nee he kerel, thuis heb ik niet zoveel tijd om op BG tijd door te brengen, dan als hardwerkende ambtenaar.
Ik moet mijn verlof op krijgen (collega's zijn wel aan het werk)Ah ja. Gij zit ook thuis tussen kerst en nieuw.
Te genieten. Genieten van anderen hun centen.

Ah zo. Hier sluit de boel sowieso.Ik moet mijn verlof op krijgen (collega's zijn wel aan het werk)
Maar dus zeker aan het genieten van iemand anders hun geld en ik dus 2 weken thuis ben ook aan het genieten hoe de collega's mijn dossiers in orde maken.
Claude Debussy, lekkere rode wijn en een goed boek. Mij nu met gerust laten.