Je glimlach van vandaag

We zijn naar de verlichte tractorstoet geweest. Ik had me er niet super veel van voorgesteld en had al een plaatsje gekozen waar we evt te voet de stoet nog een 2e keer hadden kunnen zien. Maar neen, het was een dik half uur de ene achter de andere tractor, het overgrote merendeel echt heel tof versierd. Sommige konden ook een melodietje toeteren of hadden muziek mee op een remorque. De kleine vond het heel leuk en ik eigenlijk ook :)
Die 2e keer kijken was totaal niet nodig. Ik weet niet exact hoeveel het er waren maar ze waren genummerd en ik heb nummers tot rond de 180 gezien volgens mij.

1000048618.jpg
De einde je aars lijstjes. :rofl::rofl:

Het zalige aan ouder worden is echt dat relativeren en geen klote om geven of persoon of y doet wat je ergens van "basic manners" verwacht. :feelsgood:
(Zeker van personen waarvan je ergens weet dat die zich boven alles en iedereen plaatsen en geen basis fatsoen hebben)

2 dagen geleden iets gekocht op Coolblue, vandaag staat datzelfde product €10,00 goedkoper. Klantendienst gecontacteerd en ik heb een tegoed van €10,00 gekregen, jeej. :love:

Door de keuring geraakt zonder opmerkingen, hoezee. 🥳
Hier ook. Wel ondanks de afspraak weer net 1u mogen staan aanschuiven. (Was al tevreden dat ik niet zonder afspraak ging, want die rij zal daar een tijdje staan) En daarna nog 10 minuten om te betalen en mijn papieren terug te krijgen.

ik wil gewoon een happy life. Zou veel simpeler zijn: bij de geboorte iedereen: happy life en dan zijn we er voor de rest van ons leven van af. Nu telkens voor 1 jaartje geluk wensen: pffff

maar de angry emoticon was maar om onnozel te doen :p
Jaja onnozel doen, ik zag uwe lange post voor uwen edit!

(maar als ik je kan troosten, ik ben het stelligst met u eens)

Terug
Bovenaan