Je glimlach van vandaag

als ge dansen zonder geluid opzet is dat toch eigenlijk toch altijd een beetje raar dat we dat doen he. Allez, buiten de echte strakke choreografien (en zelfs dan) is het een beetje spastisch doen met de armen, gekke bekken trekken (al dan niet door drugs) en schokschouderen

als ge dansen zonder geluid opzet is dat toch eigenlijk toch altijd een beetje raar dat we dat doen he. Allez, buiten de echte strakke choreografien (en zelfs dan) is het een beetje spastisch doen met de armen, gekke bekken trekken (al dan niet door drugs) en schokschouderen
De Bakske Friet-beweging niet vergeten. Als ik nuchter ben vind ik dansen nogal cringe. These hips won't lie echter met een aantal Duvels.

Da's gewoon de energie willen bezitten of teruggeven van de muziek. Ben mijzelf al een paar keer op video terug tegen gekomen.. en het ziet er meestal niet uit. Maar godverdomme ik heb mij vrijwel altijd geamuseerd. Al meerdere keren als eerste dansvloer opgewandeld zonder iets van zelfvertrouwen of idee van ik ga hier iets laten zien maar gewoon het niet kunnen weerstaan van muziek.

De Bakske Friet-beweging niet vergeten. Als ik nuchter ben vind ik dansen nogal cringe. These hips won't lie echter met een aantal Duvels.
Wat is "de bakske friet" beweging..

IMG-5856.jpg

Podcast aan het luisteren, komt der op een bepaald moment een starter aan het woord van zo een hippe wannabe nieuw techbedrijf dat hoge toppen gaat scheren.

Gaat het over hun cijfers: "ja, op dit moment maken we nog negatieve winst" :rofl: :rofl: :rofl:

Zeg dan gewoon dat ge verlies draait éh. Da's 99% zeker het gevolg van al dat gepamper waarbij ge de dingen zeker niet negatief moogt benoemen, waar gaan we naartoe.

Podcast aan het luisteren, komt der op een bepaald moment een starter aan het woord van zo een hippe wannabe nieuw techbedrijf dat hoge toppen gaat scheren.

Gaat het over hun cijfers: "ja, op dit moment maken we nog negatieve winst" :rofl: :rofl: :rofl:

Zeg dan gewoon dat ge verlies draait éh. Da's 99% zeker het gevolg van al dat gepamper waarbij ge de dingen zeker niet negatief moogt benoemen, waar gaan we naartoe.

Maar ze benoemen het toch net negatief? :oi22:

Beter dan een positief verlies toch?

Ik heb een nieuwe favoriete dagbladhandel te Antwerpen-Noord. Ik leg een Humo op de toonbank. "Bancontact?" - "Doe maar cash" - man bekijkt de prijs op het boekje "Normaal is vijf euro maar vier euro is goed."

Heerlijk.

Als ik na de koop nog tien seconden had getalmd had ik hem vast een zwart schriftje zien bovenhalen en een streepje zien zetten in de kolom bij "Verloren stock". Goed geïntegreerd, die mens.

Tiramisu op restaurant is in regel een zware teleurstelling. :frown:
Ik heb mij gisteren weer laten vangen :frown: Waarom neem ik niet gewoon nen Dame Blanche? Das de veilige optie...

Bij het opnemen van de bestelling kwamen ze trouwens ook af "oh, hebben jullie ook gezien dat het max 3 verschillende gerechten is vanaf 8 personen?". Spontaan begon dit af te spelen in mijn hoofd :tongue::

Toen mijn stepkes gepikt waren heb ik de PV kunnen lezen want die plakte nog op mijn steps en die flik ging ff weg.
Dus ik had de naam en het adres van die fuckface. Jaja, dat zal wel illegaal zijn dat ik die onthouden en bezien heb, don't care.

Zaterdagnacht moest ik er passeren en maar belleke trek gaan doen.

Nah!

Toen mijn stepkes gepikt waren heb ik de PV kunnen lezen want die plakte nog op mijn steps en die flik ging ff weg.
Dus ik had de naam en het adres van die fuckface. Jaja, dat zal wel illegaal zijn dat ik die onthouden en bezien heb, don't care.

Zaterdagnacht moest ik er passeren en maar belleke trek gaan doen.

Nah!
In dit geval, inderdaad don't care. Maar dat de politie met zulke zaken zo nonchalant omspringt, daar stel ik mij toch echt wel vragen bij. Allez, stel dat een crimineel het PV van een zaak tegen hem met daarin naam en adres van getuigen te zien krijgt...

Terug
Bovenaan