Je glimlach van vandaag

Toen mijn stepkes gepikt waren heb ik de PV kunnen lezen want die plakte nog op mijn steps en die flik ging ff weg.
Dus ik had de naam en het adres van die fuckface. Jaja, dat zal wel illegaal zijn dat ik die onthouden en bezien heb, don't care.

Zaterdagnacht moest ik er passeren en maar belleke trek gaan doen.

Nah!
Het was misschien met opzet?

Dat ze die kerel wel kunnen oppakken maar er in hun ogen geen gepaste straf komt en op die manier hopen dat gij eens langsgaat om hem eens te confronteren.

In dit geval, inderdaad don't care. Maar dat de politie met zulke zaken zo nonchalant omspringt, daar stel ik mij toch echt wel vragen bij. Allez, stel dat een crimineel het PV van een zaak tegen hem met daarin naam en adres van getuigen te zien krijgt...

Gaat een afschrift van het PV ook niet naar alle daders? Of hoe kunt ge u daar anders tegen verdedigen?

Het was misschien met opzet?

Dat ze die kerel wel kunnen oppakken maar er in hun ogen geen gepaste straf komt en op die manier hopen dat gij eens langsgaat om hem eens te confronteren.

Tis toch ook justitie en niet de politie die zo iemand moet bestraffen?

Weddenschap aangegaan.

10 Carolina Reaper nootjes opeten en een minuut lang niet drinken.
Uitdaging vlotjes gewonnen. Heb er zelfs 30 opgekregen achter elkaar.
Heel lekkere nootjes!

Natuurlijk belange na niet zo heftig dan die pepers puur eten hé (nog geen 1/100ste schat ik zo). Maar ze zijn toch wel heet genoeg. :tongue:

Mmm excuseer ik ga nu een waterke drinken. Ik begin te zweten!

Weddenschap aangegaan.

Heel lekkere nootjes!

Natuurlijk belange na niet zo heftig dan die pepers puur eten hé (nog geen 1/100ste schat ik zo). Maar ze zijn toch wel heet genoeg. :tongue:

IK zou 10 pinda's op zich lastiger vinden dan 10 keer dat kroetje :p

Weddenschap aangegaan.

Heel lekkere nootjes!

En 1 liter melk.

Straks buikkrampen.

Morgen.

Overmorgen.

Gaat een afschrift van het PV ook niet naar alle daders? Of hoe kunt ge u daar anders tegen verdedigen?

Tis toch ook justitie en niet de politie die zo iemand moet bestraffen?
Het was dan ook niet echt een serieuze reacties. Natuurlijk ligt het aan justitie om te straffen.

Maar ik denk ook dat de politie gefrustreerd is dat bepaalde mensen niet of ik de ogen van de politie niet juist gestraft worden. En de problemen blijven duren.

Weddenschap aangegaan.

Heel lekkere nootjes!

laat ons weten hoe het morgenvroeg met je gaat (zonder foto's)

Ik denk dat het wel zal gaan.
Ik heb geen pure pepers gegeten hé en ik kan mijn ingewanden kunnen best goed tegen zo'n hete sh*t tegen.

Maar I let you all know ;)

(zonder foto's)
NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS! :confused: :confused: :confused:

Pepers.jpg

Laatst bewerkt:
Gene buikloop gekregen. Zoals gezegd: Ik ken er redelijk goed tegen.
Het is niet de eerste keer dat ik van die hete uitdagingen uitvoer (mmm ik moet op mijn woorden letten!) :tongue:

De meeste mensen hebben er last van maar meeste is niet gelijk aan 100% he.

Laatst bewerkt:
Naar de bank geweest voor mijn account dat geblokkeerd was. Was het gelukkig enkel het web gedeelte en is dat nu terug in orde gebracht. Wel wat kut om daarvoor een afspraak te moeten maken, maar ik ben blij dat er geen geld van de rekening is.

Laatst bewerkt:
Naar de bank geweest voor mijn account dat geblokkeerd was. Was het gelukkig enkel het web gedeelte en is dat nu terug in orde gebracht. Wel wat kut om daarvoor een afspraak te moeten maken, maar ik ben blij dat er gen geld van de rekening is.
En wat was de oorzaak?

En wat was de oorzaak?
3 maanden terug de gezamenlijke rekening laten stopzetten en er was dus een fout gebeurd ergens waardoor die connectie tussen mijn huidige account dat ik toen geopend had en mijn mogelijkheid om web-toegang te hebben verwijderd was.

Dat kon dan weer niet vanop afstand in orde worden gebracht en moest op kantoor. Daar er geen geld weg is, heb ik me niet teveel vragen gesteld en men dag na 5m op dat kantoor hervat.

Leerling van mijn vrouw: "Mevrouw, waar hebt u dat kleed gekocht?"
Zij: "De kringloopwinkel."
Leerling van mijn vrouw: "Mevrouw, werkt uw man bij de vuilkar?"

Terug
Bovenaan