Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks vertrekken naar Altea voor 5 dagen met 9 vrienden![]()

DA GADE GIJ NI BEPALE!DREFT IS GEEN VOEDSEL
Het is dan ook sinds kort verplicht om dat automatisch aan het ziekenfonds door te geven. Wel lekker handig natuurlijk.Woensdag naar de tandarts geweest:114€
Vandaag op de rekening teruggestort door ziekenkas: 90.
En dat zonder iets te moeten aangeven of opsturen. Als het vlot gaat, mag het ook wel gezegd worden.
ja toch. Allez, je kan veel klagen over België, maar op dat vlak zitten we hier toch echt wel goed. 25€ voor een gatje te laten vullen in een tand is gewoon goedkoop dankzij ons sociaal systeem. Uw haar bij de kapper laten knippen is duurder (maar wel minder pijnlijk. Lol, stel uw voor dat uw haar knippen ook zeer zou doen. ). En dan nog supersnel terugbetaald: geen kleefbriefjes meer of zo... ik ben er niet kwaad om.Het is dan ook sinds kort verplicht om dat automatisch aan het ziekenfonds door te geven. Wel lekker handig natuurlijk.
er zijn vooral weinig tandartsen die nog geconventioneerd zijnja toch. Allez, je kan veel klagen over België, maar op dat vlak zitten we hier toch echt wel goed. 25€ voor een gatje te laten vullen in een tand is gewoon goedkoop dankzij ons sociaal systeem. Uw haar bij de kapper laten knippen is duurder (maar wel minder pijnlijk. Lol, stel uw voor dat uw haar knippen ook zeer zou doen. ). En dan nog supersnel terugbetaald: geen kleefbriefjes meer of zo... ik ben er niet kwaad om.
(en ja, het kan nog beter en er zijn veel mensen die wel van kastje naar de muur worden gestuurd bij bepaalde terugbetalingen of goedkeuringen voor behandelingen).
, niet iedereen moet maar 25 betalen hiervoor!Nu even kijken naar je RSZ bijdragen elke maandja toch. Allez, je kan veel klagen over België, maar op dat vlak zitten we hier toch echt wel goed. 25€ voor een gatje te laten vullen in een tand is gewoon goedkoop dankzij ons sociaal systeem. Uw haar bij de kapper laten knippen is duurder (maar wel minder pijnlijk. Lol, stel uw voor dat uw haar knippen ook zeer zou doen. ). En dan nog supersnel terugbetaald: geen kleefbriefjes meer of zo... ik ben er niet kwaad om.
(en ja, het kan nog beter en er zijn veel mensen die wel van kastje naar de muur worden gestuurd bij bepaalde terugbetalingen of goedkeuringen voor behandelingen).

Idd, vorig jaar was ik daar een 65 euro voor kwijt. Tandarts werkt hier met een derdebetalersregeling, dus je moet zelfs niet voorschieten en dan wachten op teruggave, gewoon je deel betalen.er zijn vooral weinig tandartsen die nog geconventioneerd zijn, niet iedereen moet maar 25 betalen hiervoor!
't is dan ook mijn glimlach he, niet die van iedereen.er zijn vooral weinig tandartsen die nog geconventioneerd zijn, niet iedereen moet maar 25 betalen hiervoor!
't is dan ook mijn glimlach he, niet die van iedereen.

Je bent terugHij wil het effect niet verknallen voor mocht je het toch ooit zelf meemaken.