Zubrowka
Well-known member
daar was je bijna zelf een shahedJa het leek heel dichtbij.
Maar kan ook gezichtsbedrog geweest zijn.
Ik telde af 3 2 1 ... niets

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar was je bijna zelf een shahedJa het leek heel dichtbij.

Hier in herent ook zien voorbij komen.Ja het leek heel dichtbij.
Ik wil als een grote champignon wolk gaan.daar was je bijna zelf een shahed![]()
je hebt 4040 toch ingelicht!Ik wil als een grote champignon wolk gaan.
--

JA ZEG DAN WELKEEN HIJ HEEFT GEKOZEN AUBZoonlief van tien maanden de knuffel versie van Pikachu, Squirtle, Charmander en Bulbasaur voor z'n neus gezet en hem laten 'kiezen' door er naartoe te kruipen.![]()
Shhht, niet zo luid. Sewes maakt ge hem wakkerJA ZEG DAN WELKEEN HIJ HEEFT GEKOZEN AUB

Ik heb het hier gemeld.je hebt 4040 toch ingelicht!
Morgen en emotionele getuigenis hoe je dit overleefd hebt, niks vergeleken met Iran!![]()
Hij kroop er van wegJA ZEG DAN WELKEEN HIJ HEEFT GEKOZEN AUB

JA ZEG DAN WELKEEN HIJ HEEFT GEKOZEN AUB
Shhht, niet zo luid. Sewes maakt ge hem wakker![]()
De felst gekleurde, Charmander. Met even een schijnmanoeuvre naar Squirtle, maar toch Charmander 'gekozen'.Hij kroop er van weg![]()
Ok, ik benoem mezelf dan trotse BG tante van deze kleine!De felst gekleurde, Charmander. Met even een schijnmanoeuvre naar Squirtle, maar toch Charmander 'gekozen'.
Da's goed, ik zal de pamperrekening doorgeven.Ok, ik benoem mezelf dan trotse BG tante van deze kleine!

ze heeft al onkosten genoeg met de mantelzorg voor @Tonerider. Ge kunt misschien wel samen een play date organiseren?Da's goed, ik zal de pamperrekening doorgeven.![]()