Je glimlach van vandaag

Volgens mij liggen hier de eieren :unsure:
Ma zal het toch maar eens gaan navragen...
IMG-20260402-191154.jpg

eigenlijk wel grappig dat het meervoud van een eenvoudig woord als ei ineens 3x zo'n lang woord is.
Algoed dat we het niet bij een ui doen. dat zou voor misverstanden kunnen zorgen.

eigenlijk wel grappig dat het meervoud van een eenvoudig woord als ei ineens 3x zo'n lang woord is.
Algoed dat we het niet bij een ui doen. dat zou voor misverstanden kunnen zorgen.
Eitjes is even veel letters als eieren, maar voelt korter aan.

Buiten bij de boerderijbrasserie, vrouw achter ons verzet haar stoel naar achter, twee poten zakken traag in de grond tot het kantelpunt en hopsa twee beentjes in de lucht, hondje kan nog net wegspringen om verplettering te vermijden.

Ik heb er vandaag zo een zijn boodschappenkar zien om kantelen. Die komt aan zijn auto, pakt er iets af om in zijn koffer te leggen en de rest van de kar kantelt om. Was een parking met zo van die grasdallen dus ik vermoed dat die wielen ook ergens in die putjes of in de zachte ondergrond stonden en de rest van het gewicht van zijn kar de rest deed. Die bak glazen flessen die hem mee had bleken wel sterk te zijn 🤣

Chaos bij de bakker en hun pré-bestellingen.
Gevolg? Een wachtrij sinds 8u en nog altijd is die zo'n twintig meter lang.
Kwam iemand al vloekend tegen dat ze er stond om 8u en het was toen bijna 10u :rofl:.
Effe geglimlacht naar de rij als ik op drie minuten buiten was met een stokbrood en koffiekoeken.

Die tomorrowland rollercoaster in plopsa :love: :love:
Die is :love: :love:
Mijn oudste vind hem heel wat minder. Die zat erop voor de eerste keer en toen ging hem in veiligheid en hebben we er een kwartier in het station stil vastgezeten. Toen alles gereset was en we eruit konden wou hem na de testrit niet meer terug plaats nemen om toch nog zijn eerste ritje te maken. Maar hij loopt wel voortdurend te zeggen: volgende keer ga ik er wel op.

Die is :love: :love:
Mijn oudste vind hem heel wat minder. Die zat erop voor de eerste keer en toen ging hem in veiligheid en hebben we er een kwartier in het station stil vastgezeten. Toen alles gereset was en we eruit konden wou hem na de testrit niet meer terug plaats nemen om toch nog zijn eerste ritje te maken. Maar hij loopt wel voortdurend te zeggen: volgende keer ga ik er wel op.

Al 5 keer opgeweest vandaag, afwisselend met de anubis. Weinig volk. Genieten! :love:

Terug
Bovenaan