Je glimlach van vandaag

Tja als em niks gelezen heeft zal hij niet weten dat ze er nog niet in staan. :D

Meegedaan maar nu zit ik me af te vragen of mijn antwoorden zichtbaar gaan zijn als deze ronde afgesloten is. :unsure:

Tja als em niks gelezen heeft zal hij niet weten dat ze er nog niet in staan. :D

Meegedaan maar nu zit ik me af te vragen of mijn antwoorden zichtbaar gaan zijn als deze ronde afgesloten is. :unsure:
wel, dat staat er dan wel al in:

Schermafbeelding 2026-04-29 222918.png

Ik bedoelde zal er te zien zijn wie welk antwoord gaf of gewoon een lijst van alle gegeven antwoorden?

Gisteren bij vrienden gaan eten voor het eerst.
De kindjes zaten mee aan tafel en het dochtertje van 9 zei dat ze van mopjes houdt.

Ze was rijst aan het eten en wilde het laatste niet direct opeten.
Ik zei:
'Komaan, je moet dat opeten. Die korrels komen van keiver en hebben ver gereisd'
Iets erna:
Toen mijn glas wijn zo goed als leeg was tikte ik haar aan en vroeg ik of ze kon bijvullen want ik had nog "weinig" in mijn glas

Natuurlijk heb ik maar de humor van dat niveau dus ze vond die mopjes geweldig.

Vanochtend vond de papa een papiertje langs haar bed met die twee mopjes opgeschreven en heeft hij me daar de foto van gestuurd.
Heb zelf niet echt zo een vaderwens maar ik vind dat wel echt super hartverwarmend.

Nieuw spelletje trouwens! (allez we hadden het al, maar nu volledig automatisch :cool: )

Wel iets tof, is dit eenmalig, of gaat dit herhaald worden?

Ik denk wel dat ik een paar keer iets te specifiek en/of onnodig verduidelijkt heb.

Ik heb antwoorden gegeven als:
- Blabka (bvb blabloeb of blabloeb)
- Sdfg (of sdfghjklm in het algemeen)

Zonder context heeft die foto wel een soort "Sven liet het lichaam van Lisa achter in een ravijn in Zuid-Amerika. Lees alles op HLN+" vibe. :unsure:

Laatst bewerkt:
Wel iets tof, is dit eenmalig, of gaat dit herhaald worden?

Ik denk wel dat ik een paar keer iets te specifiek en/of onnodig verduidelijkt heb.

Ik heb antwoorden gegeven als:
- Blabka (bvb blabloeb of blabloeb)
- Sdfg (of sdfghjklm in het algemeen)
Maandelijks!

Als het hetzelfde woord is maar verkeerd geschreven of met iets voor of achter (bv 'mijn' blablabla ipv blablabla) dan mergen we het.

Terug
Bovenaan