Strijkijzer
Redactiechef
toch al 22 punten!ah, oij, dan ga ik niet veel punten hebben...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch al 22 punten!ah, oij, dan ga ik niet veel punten hebben...
er lopen hier dan toch wat rare mensen rondtoch al 22 punten!
ah ik dacht dat je unieke antwoorden moest gevende bedoeling is om zoveel mogelijk te matchen met andere mensen
stel dat iemand een zelfde antwoord geeft als jij, krijg je beide 2 punten. Heb je met 5 mensen hetzelfde antwoord, 5 punten voor allen.

wel, dat staat er dan wel al in:Tja als em niks gelezen heeft zal hij niet weten dat ze er nog niet in staan.
Meegedaan maar nu zit ik me af te vragen of mijn antwoorden zichtbaar gaan zijn als deze ronde afgesloten is.![]()
zal een lijst zijn met alle antwoorden plus hoeveel keer elk antwoord gegeven is, dacht ikIk bedoelde zal er te zien zijn wie welk antwoord gaf of gewoon een lijst van alle gegeven antwoorden?
#negronigangSinds kort de negroni ontdekt.
Amai, hoe lekker is da?![]()
Iets erna:
Toen mijn glas wijn zo goed als leeg was tikte ik haar aan en vroeg ik of ze kon bijvullen want ik had nog "weinig" in mijn glas
Nieuw spelletje trouwens! (allez we hadden het al, maar nu volledig automatisch)
![]()
Gematcht! - Mei
www.beyondgaming.be
Maandelijks!Wel iets tof, is dit eenmalig, of gaat dit herhaald worden?
Ik denk wel dat ik een paar keer iets te specifiek en/of onnodig verduidelijkt heb.
Ik heb antwoorden gegeven als:
- Blabka (bvb blabloeb of blabloeb)
- Sdfg (of sdfghjklm in het algemeen)
mergpijpen zal dan apart gezien wordenIk merg, jij mergt, wij mergpijpen

Toch ff moeten zoeken naar de betekenis van die foto. Geen idee wie die mensen waren. Hooray for Google Lens.Zonder conext heeft die foto wel een soort "Sven liet het lichaam van Lisa achter in een ravijn in Zuid-Amerika. Lees alles op HLN+" vibe.![]()
Ik heb nog steeds geen idee, mijn verhaal is voor mij nu canon.Toch ff moeten zoeken naar de betekenis van die foto. Geen idee wie die mensen waren. Hooray for Google Lens.