Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wachten met je gsm te gebruiken tot de verdoving is uitgewerkt?Vroeger: we verdoven u eventjes met Propoietaofwat. Oké, doe maar, doc.
Tegenwoordig: we verdoven u even met Propofol.
HeeHhe, doc, heehee.
Aangezien ik altijd onder iets van pillen zit, zal het dan voor zo ongeveer nooit zijn. Maar als dat de voorkeur geniet, kan ik mij daar wel aan houden.Misschien wachten met je gsm te gebruiken tot de verdoving is uitgewerkt?
De wereldkeuken in Gent heeft iets gelijkaardig: all-you-can-eat, ook sushi en andere aziatische gerechten.Nog eens in Nederland op weekend en dus nog eens Mojo restaurant. Altijd lekker en leuk concept. Soort all-you-can-eat met rondes van 5 bestellingen per persoon. Hele lekker sushi altijd. Nog niet echt zo'n concept hier gevonden bij ons de buurt.
Yammi yammi in Gent is ook zoiets. Geen wow sushi en de andere gerechten zijn op de duur wel vrij vettig maar ook zo’n concept met verschillende rondes bestellingen.De wereldkeuken in Gent heeft iets gelijkaardig: all-you-can-eat, ook sushi en andere aziatische gerechten.

Impact op uw eigen regio ook?![]()
Suspected poaching boss ‘Big Joe’ Nyalungu killed in Mkhuhlu
Joseph “Big Joe” Nyalungu, a suspected rhino poaching kingpin, has been killed in a shooting in Mkhuhlu.www.citizen.co.za
![]()

Impact op uw eigen regio ook

Dat is gemaakt door een Belg, leuke app trouwensEr is een app die ik al een tijdje wil gebruiken (om recepten te creeren vanaf instagram en youtube videos). Nu had ik het geinstalleerd maar het is slechts een 7 dagen trial, daarna 8 euro per maand.
Vond dat precies toch wat duur dus ik cancel het account creation process en opeens een popup. Discount 4 ever!! 3 euro per maand.
Wat een truken! Oei hij loopt weg, best and final offer sir!!!
Hoeveel zouden er zo in de full price scam lopen?

Voor wie net zoals ik niet direct iets zag.
Ik dacht al: het is toch wat koud om in uw bloot gat in de tuin te gaan liggen? Zag ook niets, maar was dus naar het verkeerde ree'tje aan het zoeken