Je glimlach van vandaag

Vroeger: we verdoven u eventjes met Propoietaofwat. Oké, doe maar, doc.

Tegenwoordig: we verdoven u even met Propofol.
HeeHhe, doc, heehee.

nieuwe radiozender ondekt: radio trl

mix van oldskool, 90's, hardstyle sporadisch, techno etc, ennvooral niet teveel gezeik tussendoor.

ben veel op de baan dus wel aangenaam

Nog eens in Nederland op weekend en dus nog eens Mojo restaurant. Altijd lekker en leuk concept. Soort all-you-can-eat met rondes van 5 bestellingen per persoon. Hele lekker sushi altijd. Nog niet echt zo'n concept hier gevonden bij ons de buurt.

Nog eens in Nederland op weekend en dus nog eens Mojo restaurant. Altijd lekker en leuk concept. Soort all-you-can-eat met rondes van 5 bestellingen per persoon. Hele lekker sushi altijd. Nog niet echt zo'n concept hier gevonden bij ons de buurt.
De wereldkeuken in Gent heeft iets gelijkaardig: all-you-can-eat, ook sushi en andere aziatische gerechten.

De wereldkeuken in Gent heeft iets gelijkaardig: all-you-can-eat, ook sushi en andere aziatische gerechten.
Yammi yammi in Gent is ook zoiets. Geen wow sushi en de andere gerechten zijn op de duur wel vrij vettig maar ook zo’n concept met verschillende rondes bestellingen.

Onze zoon van 5 die er eindelijk in geslaagd is om te fietsen, zonder wieltjes of andere hulp. :)

Toch even een moment dat je heel trots bent als ouder. 😄

Er is een app die ik al een tijdje wil gebruiken (om recepten te creeren vanaf instagram en youtube videos). Nu had ik het geinstalleerd maar het is slechts een 7 dagen trial, daarna 8 euro per maand.

Vond dat precies toch wat duur dus ik cancel het account creation process en opeens een popup. Discount 4 ever!! 3 euro per maand.

Wat een truken! Oei hij loopt weg, best and final offer sir!!!

Hoeveel zouden er zo in de full price scam lopen?

Er is een app die ik al een tijdje wil gebruiken (om recepten te creeren vanaf instagram en youtube videos). Nu had ik het geinstalleerd maar het is slechts een 7 dagen trial, daarna 8 euro per maand.

Vond dat precies toch wat duur dus ik cancel het account creation process en opeens een popup. Discount 4 ever!! 3 euro per maand.

Wat een truken! Oei hij loopt weg, best and final offer sir!!!

Hoeveel zouden er zo in de full price scam lopen?
Dat is gemaakt door een Belg, leuke app trouwens

Die truuk werkt bij ongelooflijk veel abonnementen trouwens ;)

Deze ochtend een ree gespot in de tuin van de airbnb in de Ardennen.

Voor wie net zoals ik niet direct iets zag.

IMG_8737.jpeg

IMG_8736.jpeg

Terug
Bovenaan