Zeg dat uw vrouw een alcoholprobleem heeft en ge denkt dat zo ene zou kunnen helpenIk drink niet.
Ik wil toch een sleutelhanger van een verongelukt kind hebben, dat dezelfde naam heeft, had, als mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat uw vrouw een alcoholprobleem heeft en ge denkt dat zo ene zou kunnen helpenIk drink niet.
Ik wil toch een sleutelhanger van een verongelukt kind hebben, dat dezelfde naam heeft, had, als mij.
maar dat is altijd maar de dag nadien. Je hebt geen realtime overzicht via de website van FluviusEn waarom zou het niet meetbaar zijn?
Zie hier data die je op fluvius kan raadplegen als je digitale meter hebt. (foto komt van een post in het zonnepanelen topic van Ugar)
![]()
En waarom zou het niet meetbaar zijn?
Zie hier data die je op fluvius kan raadplegen als je digitale meter hebt. (foto komt van een post in het zonnepanelen topic van Ugar)
![]()

Gij niet?Dat echt iedereen in mijn omgeving precies is wakker geworden van de rukwinden vannacht en bijgevolg stikkapot opt werk zit![]()
Waren er rukwinden?Dat echt iedereen in mijn omgeving precies is wakker geworden van de rukwinden vannacht en bijgevolg stikkapot opt werk zit![]()

I see what she did there.Ik had een vulling van een tand die er uit is gekomen waardoor er een holte in die tand is waar continue etensresten in blijven steken.
Vree ambetant.
Tandarts gebeld voor en afspraak: 2 maanden
Ikke: "Ja das wel wa lang, ik denk dat die tand het niet gaat overleven als ik daar is verkeerd op bijt ofzo.."
Receptionist: "Ah maar ik kan u ook op de wachtlijst zetten, dan bellen we u op als er een gaatje vrij is"
Voilla, ik mag vandaag om 11u15 afkomen![]()
ik heb mijn piet buitengehangen maar heb er ni veel van gemerktWaren er rukwinden?![]()

Als grote bomen veel wind vangen, blijft er natuurlijk wel weinig over voor de kleine boompjesik heb mijn piet buitengehangen maar heb er ni veel van gemerkt![]()

ge moet er wel mee spelen he om rukwinden te laten.ik heb mijn piet buitengehangen maar heb er ni veel van gemerkt![]()
Ik ben 100% akkoord dat je met alles mag lachen. Maar het punt lijkt mij eerder (of alleszins voor mij) dat je NIET zomaar alles op social media / online mag zwieren. En al zeker niet als mensen er herkenbaar op staan !!Losstaand van het feit of de uitbarsting terecht was, de humor gaat nog altijd over het feit dat iemand zo over the top gaat voor een...appel. Ik blijf erbij dat je met alles mag lachen.
Die van ons gisteren avond in bed, tegen zichzelf in 2 verschillende stemmetjes:Glimlach: dochter die rond 18u haar klopke begon te krijgen, gans het avondritueel zonder drama heeft doorlopen (wat met een vermoeid kleuter een zeldzaamheid is) en nu super vrolijk in haar bedje ligt te zingen.
Ik vind het zalig als ze vrolijk tegen zichzelf ligt te tetteren in haar bed of liedjes aan het zingen is![]()

Omg. Madlipz st truiden. Ik post daar ook geregeld op, heb ook al
Een paar filmkes in het dialect erop gezet![]()
Ik vraag mij nu echt af wat gij als antwoord had verwacht?Ah echt?![]()

Bij deze dien ik mijn officiële aanvraag inAls het niet duidelijk is, kheb op aanvraag nog wel een analogie met prostituees waarbij de kost om ze aan huis te leveren verhoogt ipv de kost van de prostituees zelf, uitgetest op mijne man. Hij vond het veel duidelijker zo

+1, en ik verwacht meer ranzigheid dan een gemiddelde kay-gell anekdote.Bij deze dien ik mijn officiële aanvraag in![]()
Had je quotes niet gelezen en dacht even dat je partner dit deed.Die van ons gisteren avond in bed, tegen zichzelf in 2 verschillende stemmetjes:
* Nu moet je echt wel gaan slapen hoor
- Ok dat zal ik doen
* Jamaar ik meen het wel
- Maar mag ik eerst nog drinken?
* Alleh dan, maar dat is de laatste keer eh
...
Waarom verwacht gij ranzigheid -_-+1, en ik verwacht meer ranzigheid dan een gemiddelde kay-gell anekdote.
Kweet niet wat gij u voorstelt bij een piekverbruik aan hoeren, ik verwacht dan wel iets vree speciaal. Ik kan ook niet ontkennen dat ik sinds het “ontdekken” van bukkake nogal cynisch ben ingesteld als het gaat over “groepsplezier”.Waarom verwacht gij ranzigheid -_-
net zoals ik mij niet afvraag wat iemand met een piekverbruik van 6KW doet (gebaseerd op uw kwartierpiek per maand, gemiddeld over 12 maanden) vraag ik mij ook niet direct af wat iemand met 10 prostituees in zijn huis doet gedurende 15 minuten. geen ranzige details dus!Kweet niet wat gij u voorstelt bij een piekverbruik aan hoeren, ik verwacht dan wel iets vree speciaal. Ik kan ook niet ontkennen dat ik sinds het “ontdekken” van bukkake nogal cynisch ben ingesteld als het gaat over “groepsplezier”.
Met 10 prostituees in huis zal em langer dan een kwartier zijne piek moeten houden.net zoals ik mij niet afvraag wat iemand met een piekverbruik van 6KW doet (gebaseerd op uw kwartierpiek per maand, gemiddeld over 12 maanden) vraag ik mij ook niet direct af wat iemand met 10 prostituees in zijn huis doet gedurende 15 minuten. geen ranzige details dus!