Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aangezien ge ze tweedehands nadien kunt verkopen wissen de wissers meerdere ruiten.Is het nu ruitwisserfabrikant of ruitenwisserfabrikant?
Da wist ik niaangezien ge ze tweedehands nadien kunt verkopen wissen de wissers meerdere ruiten.
Ook na glasbreuk zijn de originele wissers aan een meervoud bezig.
2 maanden maar, praise yourself lucky.Ik had een vulling van een tand die er uit is gekomen waardoor er een holte in die tand is waar continue etensresten in blijven steken.
Vree ambetant.
Tandarts gebeld voor en afspraak: 2 maanden
Ikke: "Ja das wel wa lang, ik denk dat die tand het niet gaat overleven als ik daar is verkeerd op bijt ofzo.."
Receptionist: "Ah maar ik kan u ook op de wachtlijst zetten, dan bellen we u op als er een gaatje vrij is"
Voilla, ik mag vandaag om 11u15 afkomen![]()
Eenvoudig is dat toch niet. Nu zal ik het zelf van kunnen uitzoeken, maar mijn schoonouders zie ik dat bv. nog niet doen.En waarom zou het niet meetbaar zijn?
Zie hier data die je op fluvius kan raadplegen als je digitale meter hebt. (foto komt van een post in het zonnepanelen topic van Ugar)
Niets verbaast me nog na hun straatinterviews met "president Obama".Vraag me soms af of bij dit soort filmpjes van DIW alles gescript is of dat dit gewoon "minder snuggere" medeburgers zijn
Deze? Had ik nog niet gezienNiets verbaast me nog na hun straatinterviews met "president Obama".
Als ge ooit Man Bijt Hond hebt gezien, weet ge dat dit de doorsnee medeburger is.Vraag me soms af of bij dit soort filmpjes van DIW alles gescript is of dat dit gewoon "minder snuggere" medeburgers zijn
Tegen dan vallen uw tanden er toch al vanzelf uit? Weer bespaard2 maanden maar, praise yourself lucky.
Hier is het een half jaar da je mag wachten

Deze? Had ik nog niet gezien![]()

En dan administratie voor een overheidsinstantie gaan doen, hopelijk is dat toch wat beterWeg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.

Had ooit ergens van een figurant in DIW (als security guard) gelezen dat ze niets scripten. Ze nemen natuurlijk wel de ‘domsten’ er uit na monrage.Vraag me soms af of bij dit soort filmpjes van DIW alles gescript is of dat dit gewoon "minder snuggere" medeburgers zijn
Ah goed nieuws!! U interview was dan toch niet zo slecht als je had gedacht!Ik mag beginnen bij de politie als administratief assistent. Na mijn gesprek had ik het echt nooit verwacht maar damn ik ben blij.
Weg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.
Ik moest me inhouden om een dansje te placeren op mijn bureau.
happy for you!Laten we hopenHad ooit ergens van een figurant in DIW (als security guard) gelezen dat ze niets scripten. Ze nemen natuurlijk wel de ‘domsten’ er uit na monrage.

Thx. Idd ik wist niet hoe reageren. Ik dacht eerst dat er een vriend van me een grap aan het uithalen was met me tot ik de mail ook kreeg.Ah goed nieuws!! U interview was dan toch niet zo slecht als je had gedacht!happy for you!