Je glimlach van vandaag

Ik had een vulling van een tand die er uit is gekomen waardoor er een holte in die tand is waar continue etensresten in blijven steken.
Vree ambetant.

Tandarts gebeld voor en afspraak: 2 maanden :oops:
Ikke: "Ja das wel wa lang, ik denk dat die tand het niet gaat overleven als ik daar is verkeerd op bijt ofzo.."
Receptionist: "Ah maar ik kan u ook op de wachtlijst zetten, dan bellen we u op als er een gaatje vrij is"

Voilla, ik mag vandaag om 11u15 afkomen 😁
2 maanden maar, praise yourself lucky.
Hier is het een half jaar da je mag wachten

En waarom zou het niet meetbaar zijn?
Zie hier data die je op fluvius kan raadplegen als je digitale meter hebt. (foto komt van een post in het zonnepanelen topic van Ugar)
Eenvoudig is dat toch niet. Nu zal ik het zelf van kunnen uitzoeken, maar mijn schoonouders zie ik dat bv. nog niet doen.
Ik blijf bij mijn standpunt... Bv. laatste kwartierverbruik zou toch rechtstreeks raadpleegbaar moeten zijn op de meter.

Laatst bewerkt:
Mijn buur dat komt zagen op de reclame van Spotify dat hier speelt, nog effe en hij ga premium sponsoren ow ja.

Vraag me soms af of bij dit soort filmpjes van DIW alles gescript is of dat dit gewoon "minder snuggere" medeburgers zijn :unsure:

Deze? Had ik nog niet gezien :ROFLMAO:

Als je die nog niet kende, heb je nog veel in te halen :D

Zoek ook maar eens op "Chinese president" en "Trump" in Ninove

Die van Obama hadden ze eerder trouwens al eens in Waregem geprobeerd:

Ik denk dat de Nederlandse kijkers toen de "domme" Belgen waren aan het uitlachen, en dat DIW daarom het ook nog eens overdeed in Nederland.

Laatst bewerkt:
Ik mag beginnen bij de politie als administratief assistent. Na mijn gesprek had ik het echt nooit verwacht maar damn ik ben blij.

Weg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.
Ik moest me inhouden om een dansje te placeren op mijn bureau.

Vraag me soms af of bij dit soort filmpjes van DIW alles gescript is of dat dit gewoon "minder snuggere" medeburgers zijn :unsure:

Had ooit ergens van een figurant in DIW (als security guard) gelezen dat ze niets scripten. Ze nemen natuurlijk wel de ‘domsten’ er uit na monrage.

Ik mag beginnen bij de politie als administratief assistent. Na mijn gesprek had ik het echt nooit verwacht maar damn ik ben blij.

Weg van dat stront kot die mensen behandeld als complete idioten en denkt dat je ze nog onder de vuist kan houden zoals in de jaren 20.
Ik moest me inhouden om een dansje te placeren op mijn bureau.
Ah goed nieuws!! U interview was dan toch niet zo slecht als je had gedacht! ;) happy for you!

Terug
Bovenaan