Hele dag gewerkt voor een schommel te installeren in de tuin. De kinderen zijn er heel blij mee dus ik ben content. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eikes da's vies! Fetishist!
Wat moet ge dan inhoudelijk zoal doen? Analyses maken e.d.?Tof en gefeliciteerd! Heb mij de stap naar calog lid van de (federale) politie nog niet beklaagd en werk er ondertussen toch ver een halfjaar. Natuurlijk hangt het ook hier af welke dienst welke collega's, welke bazen, ... . Maar ik heb over het algemeen toch de indruk dat de meeste zowel operationeel als calog hier graag zijn en dat er ook geluisterd wordt naar de mensen.
Hangt er wat vanaf natuurlijk wat je functie is. Ik ben adviseur communicatie. Doe diverse zaken qua communicatie intern en extern. Voornaamste is voor mij de afwisseling de werk-privé balans en de zekerheid die je hebt. Zeker als ik zie hoelang de Corona periode nu al duurt heb ik qua zekerheid (ook financieel) de goede keuze gemaakt.Wat moet ge dan inhoudelijk zoal doen? Analyses maken e.d.?
Van de Limburg?wft, er is hier net gedurende tien minuten een colonne van tractoren gepasseerd.
Aan die hun snelheid waren dat dus 3 tractoren.wft, er is hier net gedurende tien minuten een colonne van tractoren gepasseerd.

Oosteeklo en spandoeken van o.a. zaffelare.Van de Limburg?
Sure , hier eet ik da soms zoals chips. Zal qua vettigheid ni veel schelen.Net ontdekt dat soepparels perfect zijn voor bij een triple biertje.

Die mannen van Zaffelare: dat is volk dat op ons neerkijkt omdat die tractoren hebbenOosteeklo en spandoeken van o.a. zaffelare.

Ging het over kakken?Reclame van aoste op HLN.be waarïn ze verwijzen naar kay-gell![]()
Kakke as gaoste moetGing het over kakken?
wft, er is hier net gedurende tien minuten een colonne van tractoren gepasseerd.
Blijkbaar protesten #geefboerenruimteOosteeklo en spandoeken van o.a. zaffelare.
Die colruyt spicy chilly balls in potje zijn daar ook goe bijNet ontdekt dat soepparels perfect zijn voor bij een triple biertje.