Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Proficiat!mailke gekregen van syntra dat mijn getuigschrift klaarligt om afgehaald te worden.
voor een cursus tegelzetten gevolgd in 2010![]()
![]()
![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat!mailke gekregen van syntra dat mijn getuigschrift klaarligt om afgehaald te worden.
![]()
![]()
![]()

Zielig mailtje sturen dat je al 11 jaar zonder werk zit.mailke gekregen van syntra dat mijn getuigschrift klaarligt om afgehaald te worden.
![]()
![]()
![]()

dat zou wat gevenZielig mailtje sturen dat je al 11 jaar zonder werk zit.![]()

je moet die hele serie nog eens herbekijken, stuk voor stuk pareltjes (enkel de laatste aflevering was wat minder)Da fragment van Basta met die container.![]()
Zou volgens Xander De Rycke niets van aan zijn
aah man... toen ik als 16 jarige mijn rijbewijs voor de brommer ging halen was dat nog met die goeie ouwe ponskaarten.48/50 gehaald op theorie rijbewijs B, geen idee waarom ik zo zenuwachtig was want het waren wel heel simpele vragen ( of ik had geluk dat 95% ging over snelheid/voorrang )
Al bij al maar een paar avonden gewoon die 50 random test vragen online gedaan tot ik 50/50 haalde keer op keer en de dag erna gegaan.
(kwas wel geslaag
)
Van Royal Dontus bedoelt ge?Die van mij moest weg en had 't eten al half voorbereid voor als ze thuis kwam.
(rijst gekookt, kip gesneden enzo)
Zodat ik als ze thuis kwam alleen nog maar alles in de wok moest gooien.
Komt ze binnen met een hoop dontus van Royal donuts.
Dus da wokske is voor morgen![]()
Gvd heVan Royal Dontus bedoelt ge?

Ik had just mijne straffen bril op.Gvd he
Voor ne oude mens kunt ge die kleine letterkes toch goed lezen