Je glimlach van vandaag

ik denk dat ze wat achterstand hebben in hun administratie

denk ik hé! ik wil niemand ongewild schofferen en bied al op voorhand mijn verontschuldigingen aan.

Achja das overheid ik zie hier op t werk de bestellingen ook aankomen. Gisteren iets dat in 2018 besteld was en voor een collega uit oost Vlaanderen was (ik zit in Antwerpen). Gewoon op de hoogte brengen en meegeven met interne post. Benieuwd of ze dit jaar haar pet heeft 😅

Edit: Ale pas op 2010 is nog wel straffer :D

Nog straffer dan de veiligheidscoordinator van onze bouw die in 2020 nog zijn eindafrekening durft te sturen voor zijn coordinatie van onze werf in 2009 :ROFLMAO:

China gebruikt nu ook anale wissers om coronavirus op te sporen​

:ROFLMAO:

48/50 gehaald op theorie rijbewijs B, geen idee waarom ik zo zenuwachtig was want het waren wel heel simpele vragen ( of ik had geluk dat 95% ging over snelheid/voorrang )

Al bij al maar een paar avonden gewoon die 50 random test vragen online gedaan tot ik 50/50 haalde keer op keer en de dag erna gegaan.

48/50 gehaald op theorie rijbewijs B, geen idee waarom ik zo zenuwachtig was want het waren wel heel simpele vragen ( of ik had geluk dat 95% ging over snelheid/voorrang )

Al bij al maar een paar avonden gewoon die 50 random test vragen online gedaan tot ik 50/50 haalde keer op keer en de dag erna gegaan.
aah man... toen ik als 16 jarige mijn rijbewijs voor de brommer ging halen was dat nog met die goeie ouwe ponskaarten.
Zit je daar met dertig man naar een vraag te zien (filmpje).
is het antwoord A: je mag hier niet parkeren.
pons....pons... pons....
Is het antwoord B: je mag hier parkeren.
pons....pons... pons....pons....pons... pons....pons....pons... pons....pons....pons... pons....pons....pons... pons....pons....pons... pons....pons....pons... pons....
Is het antwoord C: je mag hier stilstaan maar niet parkeren.
.......................................................................pons............ (afkeurende blikken)

Allez dat was echt te belachelijk voor woorden :D (kwas wel geslaag :unsure:)

Die van mij moest weg en had 't eten al half voorbereid voor als ze thuis kwam.
(rijst gekookt, kip gesneden enzo)
Zodat ik als ze thuis kwam alleen nog maar alles in de wok moest gooien.

Komt ze binnen met een hoop dontus van Royal donuts.
Dus da wokske is voor morgen 😅

Die van mij moest weg en had 't eten al half voorbereid voor als ze thuis kwam.
(rijst gekookt, kip gesneden enzo)
Zodat ik als ze thuis kwam alleen nog maar alles in de wok moest gooien.

Komt ze binnen met een hoop dontus van Royal donuts.
Dus da wokske is voor morgen 😅
Van Royal Dontus bedoelt ge?

Terug
Bovenaan