Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook in het begin van het jaar een 34" ultrawide aangeschaft en gebruik die nu ook al 9 maanden om thuis te werken. Zie er nu al een beetje tegenop om op kantoor terug aan mijn 2x 22" setup te gaan zittenEindelijk mijn kapotte monitor vervangen. Ding was al 8 maanden stuk.
Als software dev dan maar voor een ultra-wide gegaan en holy shit, een nieuwe wereld opende voor mijn ogen.
Ik had dit echt veel eerder moeten doen.

Mac-bc is weer gebanned. Tijd dat em naar hier komt!
Wilde gok: het topic over vuurkorven.Welk topic kan ik bijlezen daarvoor?
En laat hem hier maar weg
Als er niets verwijderd is kunnen het twee dingen zijn: een nieuwe offtopic rant in het woningaankooptopic, of een post in ergernissen op de weg waar vishnu niet van gediend was.Welk topic kan ik bijlezen daarvoor?
En laat hem hier maar weg
Het zal wel niet enkel door die enkele post komen. Iedereen is zijn gigantisch overdreven beeldspraak kots maar dan ook kotsbeu gelezen. Elke keer als een chauffeur een fout maakt doet hij alsof het een moedwillige aanslag op zijn persoon was.Dat laatste zou flauw zijn, lijkt me nu niet per se banwaardig.
Da's echt he. Als iedereen al eens zou overstappen moet ik niet steeds zitten switchen. Maak het mij eens gemakkelijk gvdWat zitten jullie nog allemaal op 9lives te snottepieten, godverdieje!

Omdat je daar wel nog Netflix accounts mag delenWat zitten jullie nog allemaal op 9lives te snottepieten, godverdieje!
Ik ben het gewoon om met 1 been in het graf te staan.Wat zitten jullie nog allemaal op 9lives te snottepieten, godverdieje!