Je glimlach van vandaag

Eindelijk mijn kapotte monitor vervangen. Ding was al 8 maanden stuk.
Als software dev dan maar voor een ultra-wide gegaan en holy shit, een nieuwe wereld opende voor mijn ogen.
Ik had dit echt veel eerder moeten doen.

Eindelijk mijn kapotte monitor vervangen. Ding was al 8 maanden stuk.
Als software dev dan maar voor een ultra-wide gegaan en holy shit, een nieuwe wereld opende voor mijn ogen.
Ik had dit echt veel eerder moeten doen.
Hier ook in het begin van het jaar een 34" ultrawide aangeschaft en gebruik die nu ook al 9 maanden om thuis te werken. Zie er nu al een beetje tegenop om op kantoor terug aan mijn 2x 22" setup te gaan zitten :thinking:

Dat laatste zou flauw zijn, lijkt me nu niet per se banwaardig.
Het zal wel niet enkel door die enkele post komen. Iedereen is zijn gigantisch overdreven beeldspraak kots maar dan ook kotsbeu gelezen. Elke keer als een chauffeur een fout maakt doet hij alsof het een moedwillige aanslag op zijn persoon was.

Keer op keer die hyperbolen, alles en iedereen die z’n gedachtengang niet volgt is een oerconservatieve Vlaming die egoïstisch en half bos omhakt om een villa te bouwen en tijdens zijn vakantie liefst kleine zeehondjes de kop in slaat.

En als je hem dan zelf confronteert met zijn hypocrisie dan heeft ‘m 101 excuses klaarstaan.

Ik heb ook een streep getrokken onder 9lives. De enige manier om het hier bevolkt te krijgen is door zelf het goede voorbeeld te geven :) En stiekem hoop ik dat Mac-B toch ook naar hier komt (minus de ban :p ). Zorgt toch voor wat leven :D

Het zou toch spijtig zijn moesten sommigen net geband zijn op het moment dat de invite scriptjes opengezet worden. :unsure:

Wat zitten jullie nog allemaal op 9lives te snottepieten, godverdieje!
Omdat je daar wel nog Netflix accounts mag delen
unsure.gif

Alle HHVB's van Xander De Rycke aan het bingen. Blijft toch zalig.

Wel doodjammer dat het dit jaar niet doorgaat. Was echt van plan om een keer naar zo'n voorstelling te gaan.

We hadden een nieuw bed besteld bij een Nederlandse firma.
Om 07u30 was ie er al met de levering, hij belt aan en ik hoor met een sappig Hollands accent:
'Ja hey joh, ik heb een nieuw bedje voor je bij! Kom je eventjes naar buiten?'

Ik moet zeggen dat ik mijn dag met een glimlach ben kunnen beginnen!

Terug
Bovenaan