Je werkglimlach van de dag!

Op het werk meegedaan met een sollicitatie twee stappen boven mijn huidige graad. Eerder meegedaan om de assessments en heel het proces al eens te hebben gedaan. Ik had mij wel goed voorbereid en het was een functie die me wel ligt.
Alles ging eigenlijk boven verwachting goed en gisteren dan ook het telefoontje gekregen dat ik de nieuwe functie krijg 🥳

Aannemer die een brief niet kan/wil begrijpen… goed, als meneer zijn leesbril niet kan vinden, zullen we de brief in A0 formaat afdrukken en via DHL versturen.

(Moet per briefpost want fysieke handtekeningen nodig)

Op het werk meegedaan met een sollicitatie twee stappen boven mijn huidige graad. Eerder meegedaan om de assessments en heel het proces al eens te hebben gedaan. Ik had mij wel goed voorbereid en het was een functie die me wel ligt.
Alles ging eigenlijk boven verwachting goed en gisteren dan ook het telefoontje gekregen dat ik de nieuwe functie krijg 🥳
Proficiat, Ik hoop dezelfde weg af te leggen. Ik ben aan het solliciteren voor 1 en 2 stappen hoger. Eerste gesprek met HR en productiemanager van mijn afdeling gepasseerd, maandag assessment en een nog in te plannen gesprek met algemene productiemanager.

Terugkomen van een conferentie in Italië met het vliegtuig, connecting flight niet gehaald door delays. Volgende vlucht naar Brussel pas morgenmiddag. Zit nu op een hotel dat beter is dan het schurfthotel dat ik had tijdens de conferentie. En hopelijk kan ik er nog wat geld uitslaan omdat ik bijna een hele dag vertraging heb. :fingerguns:

Wel kak dat'k niet gewoon thuis ben.

Ergernis: ambtenaren die al een paar weken een bom leggen onder een miljoenenproject, alsof het niets is. Met al veel extra stress en tijdsverlies tot gevolg.
Glimlach: Advocaat op gezet. Ze kunnen hun claims niet hard maken. Eenzijdig schrijven uitgestuurd om de boel af te ronden, met onderaan "we gaan ervan uit dat we u met dit schrijven voldoende hebben geïnformeerd.". Klaar.

Na een paar dagen kwam hij nog even met hangende pootjes vragen of ze misschien wel op de hoogte konden blijven van de planning. Natuurlijk jongen. Met plezier.

En nu vooruit.

vanmiddag broodjes en een glaasje champagne van onze CEO gekregen en in namiddag zaten we enkel met drie tekenaars op kantoor en heel de namiddag een playlist met metal door de luidsprekers. Today was a good day.

Proficiat, Ik hoop dezelfde weg af te leggen. Ik ben aan het solliciteren voor 1 en 2 stappen hoger. Eerste gesprek met HR en productiemanager van mijn afdeling gepasseerd, maandag assessment en een nog in te plannen gesprek met algemene productiemanager.
Gisteren laatste gesprek gehad en met hetzelfde positief gevoel buitengestapt als bij de andere gesprekken. Binnen enkele weken wordt er beslist wie de gelukkigen zijn🤞🍀 Aan een collega hadden ze laten vallen dat er voorlopig 5 kandidaten waren voor de 3 jobs.

Complimenten gekregen van de jobstudent voor de 4 weken samenwerken.
Altijd moeilijk om een jobstudent in een studiebureau vlot te laten integreren maar als laatstejaarsstudent burgerlijk ingenieur zit er natuurlijk wat onder de motorkap. Op het einde een fleske wijn gekregen en vandaag van mijn N+1 gehoord dat hij nog eens een mail gestuurd had om het bedrijf nogmaals te bedanken om eens mogen mee te draaien en ik daarbij nog eens specifiek vernoemd geweest. Its the little things that make me happy sometimes.

Terug
Bovenaan