BuffySummers
Active member
Nieuw scherm gekregen omdat mijn oude op het randje van de afgrond stond. Tevreden zijn met de kleine dingen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Proficiat, Ik hoop dezelfde weg af te leggen. Ik ben aan het solliciteren voor 1 en 2 stappen hoger. Eerste gesprek met HR en productiemanager van mijn afdeling gepasseerd, maandag assessment en een nog in te plannen gesprek met algemene productiemanager.Op het werk meegedaan met een sollicitatie twee stappen boven mijn huidige graad. Eerder meegedaan om de assessments en heel het proces al eens te hebben gedaan. Ik had mij wel goed voorbereid en het was een functie die me wel ligt.
Alles ging eigenlijk boven verwachting goed en gisteren dan ook het telefoontje gekregen dat ik de nieuwe functie krijg![]()
Schuif die dan gewoon op?Nieuw scherm gekregen omdat mijn oude op het randje van de afgrond stond.
Gisteren laatste gesprek gehad en met hetzelfde positief gevoel buitengestapt als bij de andere gesprekken. Binnen enkele weken wordt er beslist wie de gelukkigen zijnProficiat, Ik hoop dezelfde weg af te leggen. Ik ben aan het solliciteren voor 1 en 2 stappen hoger. Eerste gesprek met HR en productiemanager van mijn afdeling gepasseerd, maandag assessment en een nog in te plannen gesprek met algemene productiemanager.

Aan een collega hadden ze laten vallen dat er voorlopig 5 kandidaten waren voor de 3 jobs.Nieuwe collega begonnen, 50 plusser.
Toffe persoon en bereid bij te leren.

Proficiat.Na een lange procedure ben ik geselecteerd om vanaf 1 september het Azure Cloud Engineering team te vervoegen
Gedaan met toetsenborden te vervangen en mailboxen uit te kuisen.
Jij mag de deur van de bureau gaan openen en sluiten?Na een lange procedure ben ik geselecteerd om vanaf 1 september het Azure Cloud Engineering team te vervoegen
Gedaan met toetsenborden te vervangen en mailboxen uit te kuisen.
Jij mag de deur van de bureau gaan openen en sluiten?
J/k proficiat

Dat bedoelde ik ook niet hoor.Het is niet omdat je 50 bent dat je afgeschreven bent he.