Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat worden een paar goedkope weekends met de dochter naar de stad.
De stand-up meeting met het team.
Ik: Ja mmm de developer is heel de week ziek en ik ben afhankelijk van hem dus mmm
Baas: Ah ja maar morgen vertrek je voor 2 weken op verlof. NA uw verlof ga je terug veel werk hebben he!
Ik: Jaja heel veel!![]()
. Of documentatie updaten
.Nog zoiets.Als je tijd over hebt, kan je regressietesten doen. Of documentatie updaten
.
) Ja de helft van mijn uren werk ik dan voor de sprint en de andere helft automate ik dan alles 

Wat ga je nu doen? Zelfstandige zaak? Ambtenaar worden?Ontslag genomen.
nieuw-aristocratisch doppen?Wat ga je nu doen? Zelfstandige zaak? Ambtenaar worden?

Baas: Makila er is een nieuwe tool en iedereen uitgezonderd jijzelf gebruikt deze al. Dit heeft de (aller)hoogste prioriteit Makila!
Baas ik kan de tool niet installeren. Ik heb geen admin rechten.
Baas: Oei. Voer een ticketje in en dat komt asap in orde!
3 weken later
Baas: Makila En? Is het al in orde. Ben je al weg met die nieuwe tool?
Neen de aanvraag tot installatie van die tool staat nog steeds op 'pending'.
Baas: Ah ja vakantieperiode. Dat zal dus nog wel efkes duren.

Welk soort Launch? (maw: bij welk type bedrijf werk je nu?)Eerste grote launch meegemaakt (/ mee aan het maken) op het werk. Best spannend en vooral super plezant om het eens van de andere kant mee te maken. Kan niet wachten tot het project waar ik aan werk ook het daglicht mag zien![]()
Launch van een game, in dit geval de Oblivion remaster. Ik werk als environment-artist voor een game co-development studio, ondersteunen studio's en werken samen met hen aan hun projecten. Droomjob is bijna een understatementWelk soort Launch? (maw: bij welk type bedrijf werk je nu?)

Tijd voor een update in het brutoloon topicVanaf mei maken ze me officieel product owner. In de praktijk heb ik al langer dan een jaar die verantwoordelijkheden, maar ben zeer content dat ik de promotie nu effectief ook op papier krijg.
Ik klaag wel over mijn werkgever en de werkdruk, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden over de kansen die ik krijg. Dit zal mijn 4de functie op 9 jaar tijd bij dezelfde werkgever zijn.