Mr.Fingers
Well-known member
boy oh boy, 't was payday vandaagIk hoop dat dit wordt doorgerekend in bonus/opslag naar u toe in 2025!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boy oh boy, 't was payday vandaagIk hoop dat dit wordt doorgerekend in bonus/opslag naar u toe in 2025!

boy oh boy, 't was payday vandaag![]()
Ik kan eindelijk python gebruiken op mijn werk en het is prachtig.

Eergisteren een "accident waiting to happen" ontdekt, en opgelost.
Krijg ik dit van een collega:
Bekijk bijlage 43376
10j ouder dan mij en brunetteJong en blond hoop ik dan toch ?

Ook niet (altijd) slecht.10j ouder dan mij en brunette![]()
Related:Dame met job titel "Business Developer" rapporteert dat ze een verdacht mailtje heeft gekregen en wil weten of het phishing is. Ik vraag haar of ze de email als attachment kan doormailen.
"Dat weet ik niet hoe ik dat moet doen ze, sluit het ticket maar. Ik heb geen tijd om dat te leren."
Heerlijk.
ja en dan doe jij hem terug op slot als je aant kakken bent, en denk iemand anders "aha die is een wc die de dames steeds sluiten, dus ik doe hem open is mijn eigen privé wc", en zit je plots met 2De kuisvrouwen op het werk die de helft van de wc's permanent op slot doen zodat ze minder wc's moeten kuisen. Heerlijk. Want je kan met een muntstuk of je badge dat slot gewoon opnieuw openen, en zo voelt het voor mij toch een beetje aan alsof ik mijn eigen privé wc op het werk heb.

ja en dan doe jij hem terug op slot als je aant kakken bent, en denk iemand anders "aha die is een wc die de dames steeds sluiten, dus ik doe hem open is mijn eigen privé wc", en zit je plots met 2![]()
Ik moest kloppen, want... ?ja en dan doe jij hem terug op slot als je aant kakken bent, en denk iemand anders "aha die is een wc die de dames steeds sluiten, dus ik doe hem open is mijn eigen privé wc", en zit je plots met 2![]()
Het toilet papier was opIk moest kloppen, want... ?