Je werkglimlach van de dag!

Nieuw koffiemachine is aangekomen en geïnstalleerd.

Hebben nu keuze uit verschillende koffies, zo veel zelfs dat ik het niet krijg uitgetest op 1dag.

Belastingsgeld goed gespendeerd. Dank u wel BG community voor uw belastingsbijdrage!

Problemen met de laptop van het werk .
Wou nietmeer opstarten wegens cpu fan fout .
Binnen gestoken bij ons op den IT en daar hebben ze hem eens uitgeblazen en deze werkt terug . ;)
Dus heel goed gewerkt van die mannen . ;)

(Omdat het al een oude laptop is volgens hen (amper 6 jaar oud dus ) wouden ze deze zelfs vervangen door een nieuwe maar heb liever. De oude omdat deze nodig zelf een apart kaartje heeft om on-line te gaan en de nieuwe werken via hotspot op den telefoon . ;) )

Hebben nu keuze uit verschillende koffies, zo veel zelfs dat ik het niet krijg uitgetest op 1dag.

Belastingsgeld goed gespendeerd. Dank u wel BG community voor uw belastingsbijdrage!
Voelt goed he?

Op sommige bedrijven moet men betalen voor een koffie.

Nu heb je ook eens een reden om te staken. Wanneer dat ding stuk is.

Voelt goed he?
Zal wel zijn, een goede espresso op het einde van "werk" dag om terug wakker te worden
Op sommige bedrijven moet men betalen voor een koffie.
Grappig detail, bij ons(OCMW) was er al gratis koffie, die van de Stad hadden dat niet
Nu heb je ook eens een reden om te staken. Wanneer dat ding stuk is.
Zie bovenstaande anekdote: Pardal weigerde elke vergadering op het stadhuis, omdat er geen koffie was, ze moesten maar naar het OCMW komen

Zal wel zijn, een goede espresso op het einde van "werk" dag om terug wakker te worden

Grappig detail, bij ons(OCMW) was er al gratis koffie, die van de Stad hadden dat niet

Zie bovenstaande anekdote: Pardal weigerde elke vergadering op het stadhuis, omdat er geen koffie was, ze moesten maar naar het OCMW komen
Die van de onze-centen-moeten-weg weten wel hoe ze het gedaan krijgen he.

Drie dagen voor het werk in Spanje gezeten voor het werk. Gisteren na het werk nog tijd genoeg gehad om in de zee gaan zwemmen. Deze ochtend 14km langs de kust gelopen.

Drie dagen voor het werk in Spanje gezeten voor het werk. Gisteren na het werk nog tijd genoeg gehad om in de zee gaan zwemmen. Deze ochtend 14km langs de kust gelopen.

Ik moet wel niet naar Spanje voor mijn werk, maar voor opleidingen moet ik regelmatig aan de andere kant van België zijn. In de plaats van mij op te jagen in het verkeer om op tijd te komen en om niet al om 5u te moeten opstaan om dan pas om 20u thuis te komen, heb ik de gewoonte gecreëerd om dag voor (of na) de opleiding ter plaatste te blijven en mijn gravelbike of racefiets mee te nemen om daar in de omgeving te fietsen. Kost gelukkig niet altijd een dag verlof maar maakt het toch nét wat aangenamer.

Merk je ook verschil per soort koffie op vlak van kakske op werkvloer in ochtend?

Ik hou van op congres gaan en terugkomen met een hoofd vol ideeën. 🤩

Sommige collega's denken wel dat naar een congres gaan op terrasjes of feestjes zuipen, enkel onderbroken door rijkelijke diners met farmabedrijven. Die tijden heb ik helaas gemist. :')

Terug
Bovenaan