Ingang per direct? Of vanaf nu januari?De goedkeuring voor mijn opslag is er eindelijk doorgekomen.![]()
Of met terugwerkende kracht ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ingang per direct? Of vanaf nu januari?De goedkeuring voor mijn opslag is er eindelijk doorgekomen.![]()
Vanaf 1 oktober.Ingang per direct? Of vanaf nu januari?
Of met terugwerkende kracht ?
"Hier! Een tennisracket en tennisbal. Daar is je opslag."De goedkeuring voor mijn opslag is er eindelijk doorgekomen.![]()
Zeer goed.Vanaf 1 oktober.

)Voelt goed he?Nieuw koffiemachine is aangekomen en geïnstalleerd.
Hebben nu keuze uit verschillende koffies, zo veel zelfs dat ik het niet krijg uitgetest op 1dag.
Belastingsgeld goed gespendeerd. Dank u wel BG community voor uw belastingsbijdrage!
Zal wel zijn, een goede espresso op het einde van "werk" dag om terug wakker te wordenVoelt goed he?
Grappig detail, bij ons(OCMW) was er al gratis koffie, die van de Stad hadden dat nietOp sommige bedrijven moet men betalen voor een koffie.
Zie bovenstaande anekdote: Pardal weigerde elke vergadering op het stadhuis, omdat er geen koffie was, ze moesten maar naar het OCMW komenNu heb je ook eens een reden om te staken. Wanneer dat ding stuk is.
Die van de onze-centen-moeten-weg weten wel hoe ze het gedaan krijgen he.Zal wel zijn, een goede espresso op het einde van "werk" dag om terug wakker te worden
Grappig detail, bij ons(OCMW) was er al gratis koffie, die van de Stad hadden dat niet
Zie bovenstaande anekdote: Pardal weigerde elke vergadering op het stadhuis, omdat er geen koffie was, ze moesten maar naar het OCMW komen
Drie dagen voor het werk in Spanje gezeten voor het werk. Gisteren na het werk nog tijd genoeg gehad om in de zee gaan zwemmen. Deze ochtend 14km langs de kust gelopen.
Nieuw koffiemachine is aangekomen en geïnstalleerd.
Hebben nu keuze uit verschillende koffies, zo veel zelfs dat ik het niet krijg uitgetest op 1dag.
Belastingsgeld goed gespendeerd. Dank u wel BG community voor uw belastingsbijdrage!
Dan zou ik eigenlijk moeten afwisselen met welke koffie ik als eerste drink.Merk je ook verschil per soort koffie op vlak van kakske op werkvloer in ochtend?
Dan zou ik eigenlijk moeten afwisselen met welke koffie ik als eerste drink.
In zal de test doen en alles bijhouden in een excelleke
Dat spreekt voor zich natuurlijkGraag ook met staafdiagrammen.

Meeting van 45 minuten over waar we gaan eten als teamuitje.![]()