Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier. Ik was eerder dit jaar mijn weg een beetje kwijt in hoe ik mijn nieuwe rol moest opnemen, maar heb me herpakt en dat heeft wel positieve feedback geoogst bij de N+1. Cold hard cash is altijd welkom, maar erkenning is belangrijk.Compliment gekregen van N+1 en N+2 dat ik heel goed bezig ben.
Brengt financieel niks op, maar aangezien onze manager overal kort opzit zorgt dit voor wat ademruimte en vrijheid![]()

Een onslaagbare leerling die geslaagd is voor haar praktisch rijexamen. +-200u rijles en 24 examens nodig gehad, maar nu rijdt die dus gewoon tussen de rest! Toch ergens een compliment voor mezelf.![]()
Die komen we dus tegen in het ergernissen op de baan topic.Een onslaagbare leerling die geslaagd is voor haar praktisch rijexamen. +-200u rijles en 24 examens nodig gehad, maar nu rijdt die dus gewoon tussen de rest! Toch ergens een compliment voor mezelf.![]()
Je bent zo goed dat je extra werk krijgt.Idem hier. Ik was eerder dit jaar mijn weg een beetje kwijt in hoe ik mijn nieuwe rol moest opnemen, maar heb me herpakt en dat heeft wel positieve feedback geoogst bij de N+1. Cold hard cash is altijd welkom, maar erkenning is belangrijk.
Straks een massacre met de auto.De maatschappij dankt u!
Het is niet voldoende dat ge het frustratietopic elke week een paar keer volpent, nu moet ge ook nog het werkglimlach topoic komen vergallen... Het is duidelijk dat ge niet content zijt in uw job/leven, laat een ander toch gewoon blij zijn? Dat sarcasme is nergens voor nodig.Je bent zo goed dat je extra werk krijgt.
Straks een massacre met de auto.
Ze zag plots veel spookrijders.
Oosh. De job/leven is vrij ok.Het is niet voldoende dat ge het frustratietopic elke week een paar keer volpent, nu moet ge ook nog het werkglimlach topoic komen vergallen... Het is duidelijk dat ge niet content zijt in uw job/leven, laat een ander toch gewoon blij zijn? Dat sarcasme is nergens voor nodig.
Dan zal je wel iets nieuw vinden om je over te frustreren hoorOosh. De job/leven is vrij ok.
De tijdelijke collega's een (heel) pak minder.
(En enkele collega ambtenaren, en ik ben nog wel wat vergeten.)
Je vindt straks hier misschien een hele glimlachpost van me als ene zijn contract afloopt.
Ik kan wel niet beloven dat het geen sarcastische post wordt.

Ja. Een nieuwe tijdelijke collega die van niets weet, en knoeit tegen 100 per uur, en u in de shit laat zitten.Dan zal je wel iets nieuw vinden om je over te frustreren hoor![]()
Hier liggen ook soms pizza's. Meestal varianten die ik nog niet in de winkel vond. Plakken dan stickers op met Monique, Dirk of Tom. Als het maar smaakt zeker.In de keuken op het werk komen en gratis pizza vinden. Ik ben echt grote fan vergaderingen met eten waar ik niet moet aan deelnemen, maar wel de overschot van het eten tot bij mij geraakt.
Overheidsgeld weer goed gespendeerd!
ik heb ook nooit begrepen waarom die pizzeria's voornamen geven aan hun pizza. Ik denk dat het iets plaatselijk is, want de broodjeszaken doen dat ook. Drankhandels ook als ik de blikjes zie in de frigo...Hier liggen ook soms pizza's. Meestal varianten die ik nog niet in de winkel vond. Plakken dan stickers op met Monique, Dirk of Tom. Als het maar smaakt zeker.
Nu wachten tot er een in het ergernissentopic zet dat zijn pizza weg was toen hij in de keuken kwam.In de keuken op het werk komen en gratis pizza vinden. Ik ben echt grote fan vergaderingen met eten waar ik niet moet aan deelnemen, maar wel de overschot van het eten tot bij mij geraakt.
Overheidsgeld weer goed gespendeerd!