Hoeveel heb je in 2024 gesport?
Fietsen: 524h 46m, goed voor 14,138.3 km
Lopen: 29h 6m, goed voor 314.3 km
Wat was je favoriete sportmoment?
Gran fondo Marmotte des Alpes, eerste gravelkoers in Aken en gaan bikepacken in Toscane
Wat was je grootste tegenslag?
Paar weken voor het bikepacken voor de tweede keer mijn teen gebroken door tegen de zetel te lopen... Viel al bij al goed mee en kon gelukkig snel weer de fiets op.
Heb je de vooropgestelde doelen voor 2024 gehaald?
In de Marmotte zeker mijn doelen gehaald (top 200 kunnen rijden), ook qua aantal km's meer dan tevreden. Ik zet mezelf altijd het doel van 10k km fietsen en dit jaar dus serieus goed over gegaan. Ik droomde stiekem van deelname aan het WK Gravel, maar het niveau in Aken lag te hoog voor mij om top 25% te finishen.
Welke doelen heb je voor 2025 gesteld?
Dit jaar komt er een einde aan mijn doctoraat, dus wat minder tijd en verlof
Hopelijk kan ik genoeg tijd blijven maken om de km's bijeen te rijden.
Gran Fondo in Etalle: hier droom ik van top 100, maar wordt wel hard.
Flatlands 300: als ik me kan inschrijven wil ik hier met een maat in duo wel naar de winst mikken... Hoe realistisch dat is weet ik niet.
Fietsen: 524h 46m, goed voor 14,138.3 km
Lopen: 29h 6m, goed voor 314.3 km
Wat was je favoriete sportmoment?
Gran fondo Marmotte des Alpes, eerste gravelkoers in Aken en gaan bikepacken in Toscane

Wat was je grootste tegenslag?
Paar weken voor het bikepacken voor de tweede keer mijn teen gebroken door tegen de zetel te lopen... Viel al bij al goed mee en kon gelukkig snel weer de fiets op.
Heb je de vooropgestelde doelen voor 2024 gehaald?
In de Marmotte zeker mijn doelen gehaald (top 200 kunnen rijden), ook qua aantal km's meer dan tevreden. Ik zet mezelf altijd het doel van 10k km fietsen en dit jaar dus serieus goed over gegaan. Ik droomde stiekem van deelname aan het WK Gravel, maar het niveau in Aken lag te hoog voor mij om top 25% te finishen.
Welke doelen heb je voor 2025 gesteld?
Dit jaar komt er een einde aan mijn doctoraat, dus wat minder tijd en verlof
Hopelijk kan ik genoeg tijd blijven maken om de km's bijeen te rijden.Gran Fondo in Etalle: hier droom ik van top 100, maar wordt wel hard.
Flatlands 300: als ik me kan inschrijven wil ik hier met een maat in duo wel naar de winst mikken... Hoe realistisch dat is weet ik niet.