Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vreemd. Ik moet vandaag naar de dokter bellen voor de uitslag van een test. En daarnet kwam er op mijn iPhone een melding van een tip 'voeg een erfeniscontact toe'. :unsure:

Gisteren op weg naar huis in het centrum hier een man zien rondlopen met enkel een paar schoenen en een trui aan. Niks anders.

Duidelijk straalbezopen. Rond halfzes ‘s avonds.

Temperatuur was rond de 6 graden.

Things cannot be unseen.

(Hulpdiensten waren al gebeld om de man te helpen. )

Gisteren op weg naar huis in het centrum hier een man zien rondlopen met enkel een paar schoenen en een trui aan. Niks anders.

Duidelijk straalbezopen. Rond halfzes ‘s avonds.

Temperatuur was rond de 6 graden.

Things cannot be unseen.

(Hulpdiensten waren al gebeld om de man te helpen. )
Das meer dan genoeg, ik ben zelf ooit in slaap gevallen aan -5 met enkel een t-shirt aan (en een broek)

Als ge genoeg drinkt kunde niet doodvriezen

51tlAggAmTL._AC_SL1500_.jpg

maar allez, wie wil dat nu gebruiken voor zijn thee'tje te maken :rofl:

51tlAggAmTL._AC_SL1500_.jpg

maar allez, wie wil dat nu gebruiken voor zijn thee'tje te maken :rofl:
Zal ik eens voorstellen aan de baas van limonada bar Gent (long time no see , maar daar 10 jaar resident dj geweest). Die maakt er wel een extravagante coctail van :)

Laatst bewerkt:
Ik kijk motivatiebrieven na. Heb net aan alle 70 leerlingen een lijst gestuurd met synoniemen voor de woorden 'kennis' en 'vaardigheid/vaardigheden'. Zo een brief is niet altijd nodig, maar staat in leerplandoelstellingen dus moet plus soms is het toch echt nog nodig. Maar ruttelen dat die dingen doen, man man ...

Ik kijk motivatiebrieven na. Heb net aan alle 70 leerlingen een lijst gestuurd met synoniemen voor de woorden 'kennis' en 'vaardigheid/vaardigheden'. Zo een brief is niet altijd nodig, maar staat in leerplandoelstellingen dus moet plus soms is het toch echt nog nodig. Maar ruttelen dat die dingen doen, man man ...
Wat is een synoniem voor ruttelen?

Een hele dag met een liedje van mijn jeugd in mijn kop gezeten, waar ik titel en artiest van was vergeten. Hatelijk.

En dan rijd ik naar huis en zet ik de radio op.
Spelen ze dat liedje wel niet opeens zeker.

ATB - killer

Niet eens een bekend nummer. Precies of God mij dat liedje heeft toegezonden. Wtf. Net level paranormal activity.

Een hele dag met een liedje van mijn jeugd in mijn kop gezeten, waar ik titel en artiest van was vergeten. Hatelijk.

ATB - killer

Niet eens een bekend nummer. Precies of God mij dat liedje heeft toegezonden. Wtf. Net level paranormal activity.

da's toch wel best bekend hoor

ATB - killer

Ha, daar houdt hij zich de laatste tijd mee bezig. Kdacht al: lang geleden dat we nog eens een gesplitste zee hebben gezien, maar goed te weten dat hij nog actief bezig is met de wereldproblemen

Ik had de limiet van mijn kredietkaart tijdelijk verhoogd van 2500€ naar 3750€.
De tijdelijke verhoging is sinds vandaag verdwenen maar nu is mijn nieuwe limiet 3750 - 2500 = 1250€.

Wat klopt hier niet? :tongue:

Ik zal volgende week eens naar de bank bellen.

Ik had de limiet van mijn kredietkaart tijdelijk verhoogd van 2500€ naar 3750€.
De tijdelijke verhoging is sinds vandaag verdwenen maar nu is mijn nieuwe limiet 3750 - 2500 = 1250€.

Wat klopt hier niet? :tongue:

Ik zal volgende week eens naar de bank bellen.
1.250 is de standaardlimiet - uw 2.500 stond misschien al als verhoogde limiet zonder tijdsbeperking?

1.250 is de standaardlimiet - uw 2.500 stond misschien al als verhoogde limiet zonder tijdsbeperking?
Ja dat klopt. Ik heb jaren geleden de limiet door de bank laten verhogen van 1250 naar 2500 (permanent)

Dat het systeem dat na die tijdelijke verhoging naar 3750 plots terugzet naar 1250 zou niet mogen he.
Maar dat is dus wel gebeurd.

Ja dat klopt. Ik heb jaren geleden de limiet door de bank laten verhogen van 1250 naar 2500 (permanent)

Dat het systeem dat na die tijdelijke verhoging naar 3750 plots terugzet naar 1250 zou niet mogen he.
Maar dat is dus wel gebeurd.
Is toch nen typische ze, doet mij gelijk denken aan voorschot voor energie, ze passen dit zelf aan, en onthouden nooit op hoeveel het stond als je inbelt... Das iets dat jij laat instellen, maar niet iets dat zij per se bijhouden. Ambetant is het zeker, maar waar zijn zij verplicht om uw persoonlijke keuze bij te houden?

For the record, ik vind het zelf steenvervelend dat je daar een helpdesk voor moet bellen, e-mail is niet altijd even gemakkelijk voor dit soort zaken

Gisteren namiddag, na een lange dag van huis weggeweest te zijn, kom ik binnen rond 17u.
Ik zie een aantal zaken die niet echt in orde zijn/staan/liggen.
Zie ik ineens duivenstront liggen op een aantal plaatsen, dus bezoek gehad van zo een rot beest.
Mijn velux stond open, en daarlangs is dat ding binnen geraakt.
Ik ga volgende week toch maar eens lichtjes klagen tegen de gemeente, dit loopt de spuigaten uit.
Hier in de buurt zijn er echt teveel wilde duiven.

Gisteren namiddag, na een lange dag van huis weggeweest te zijn, kom ik binnen rond 17u.
Ik zie een aantal zaken die niet echt in orde zijn/staan/liggen.
Zie ik ineens duivenstront liggen op een aantal plaatsen, dus bezoek gehad van zo een rot beest.
Mijn velux stond open, en daarlangs is dat ding binnen geraakt.
Ik ga volgende week toch maar eens lichtjes klagen tegen de gemeente, dit loopt de spuigaten uit.
Hier in de buurt zijn er echt teveel wilde duiven.
Ik zag hier gisteren een veldmuisje kaka doen in de tuin. Ik ga maandag ook naar de gemeente stappen. Dat ze alle muizen eens verdelgen.

Terug
Bovenaan