Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Gisteren namiddag, na een lange dag van huis weggeweest te zijn, kom ik binnen rond 17u.
Ik zie een aantal zaken die niet echt in orde zijn/staan/liggen.
Zie ik ineens duivenstront liggen op een aantal plaatsen, dus bezoek gehad van zo een rot beest.
Mijn velux stond open, en daarlangs is dat ding binnen geraakt.
Ik ga volgende week toch maar eens lichtjes klagen tegen de gemeente, dit loopt de spuigaten uit.
Hier in de buurt zijn er echt teveel wilde duiven.

Mochten we maar oefenen met de luchtbuks, zoals vroeger in de tuin op duiven... Happy days, maar niet voor de duiven :unsure:

Ik hoop dat ik Gaia niet op mijn dak krijg nu...

Ik hou juist wel van vreemde vogels.

Ik gooi iedere avond onze etens resten in de tuin, wel in stukjes natuurlijk , dat ze het goed kunnen binnen slikken.

Rijst, chips, frieten, groenten..... alles vliegt verspreid in mijn achtertuin.
Ik word daar eigenlijk heel ZEN van, als ik dan met mijn poes op mijn schoot naar buiten kijk, en al die vreemde vogels zie komen eten in mijn tuin.
En mijn kat begint dan precies te praten tegen hen.... Katten eigenaars weten wel het fenomeen: ze bewegen hun mond en doen alsof ze praten.

Soms gooi ik zelfs het eten vlak voor onze robot maaier, dan snijd deze robotmaaier alles in stukjes voor de vogels.

Maar wel enkel achteraan de tuin hé. Dat ik geen geur ginder heb.

Ik hou juist wel van vreemde vogels.

Ik gooi iedere avond onze etens resten in de tuin, wel in stukjes natuurlijk , dat ze het goed kunnen binnen slikken.

Rijst, chips, frieten, groenten..... alles vliegt verspreid in mijn achtertuin.
Ik word daar eigenlijk heel ZEN van, als ik dan met mijn poes op mijn schoot naar buiten kijk, en al die vreemde vogels zie komen eten in mijn tuin.
En mijn kat begint dan precies te praten tegen hen.... Katten eigenaars weten wel het fenomeen: ze bewegen hun mond en doen alsof ze praten.

Soms gooi ik zelfs het eten vlak voor onze robot maaier, dan snijd deze robotmaaier alles in stukjes voor de vogels.

Maar wel enkel achteraan de tuin hé. Dat ik geen geur ginder heb.
Zijn dat zo van die vreemde vogels met een lange, kale staart en een mooi bruin pelsje?

6c3d00468b6acf99290e1325217eee14.jpg

Zijn dat zo van die vreemde vogels met een lange, kale staart en een mooi bruin pelsje?

Nee, mijn moeder was daar ook bang van in het begin dat ik dit deed;
Maar onze omheining heeft rondom een betonnen plaat die 10 CM in de grond zit en 30 CM er boven.
Dus er kunnen geen ratten komen, tenzij ze zouden graven.

Maar dat is bij onze buurt dus niet het geval. Zelfs geen muis.
Trouwens, die vogels weten het al heel goed.
Meestal is alles al opgegeten binnen het uur!

Van zodra ik zou merken dat er ratten of muizen op af zouden komen, zou ik dit gauw stoppen natuurlijk.
Of gewoon alles in het braakliggend terrein naast mij gooien. Daar zitten ook veel vogels.

Eerste aflevering van 'helden van het internet' aan het bekijken.
Niet gedacht dat er toch zoveel waren die er niet mee inzitten dat de camera voor hun neus staat en medewerking verlenen.

Alsook, Brusselmans zou eigenlijk sidekick moeten zijn van Goens in dat programma :biglaugh:

Eerste aflevering van 'helden van het internet' aan het bekijken.
Niet gedacht dat er toch zoveel waren die er niet mee inzitten dat de camera voor hun neus staat en medewerking verlenen.

Alsook, Brusselmans zou eigenlijk sidekick moeten zijn van Goens in dat programma :biglaugh:

Ik kan me nu wel voorstellen dat voor 5 man die ze kunnen tonen, er mss eerst 50 néén gezegd hebben.
Zo zag ik ggisteren op een artikel over het programma, een naam (die ik ook gewoon vaker zie reageren op allerlei artikels) reageren dat hij ook gecontacteerd was geweest voor het programma maar geweigerd had.

Wie drinkt er nu sowieso van een geopend blik drank dat achtergebleven is... toch maar een raar verhaal.

Vrouw die kinderboek schreef over rouw nu verdacht van moord op haar man

(...)
De man overleed in maart 2022 nadat hij onwel was geworden na het drinken van een cocktail thuis. Voor de familie kwam zijn overlijden heel onverwacht, vandaar dat zijn vrouw Richins tijdens haar rouwproces het boek Are you with me? wou schrijven. ‘Het boek gaat over de verschillende gevoelens die mijn kinderen en ikzelf het afgelopen jaar gevoeld hebben. Ik wil hen meegeven dat iemand die niet meer fysiek bij ons is, wel nog in gedachten bij ons kan zijn’, zei ze in een tv-interview.

Een autopsie en een toxicologisch rapport tonen nu aan dat in het lichaam van de overleden echtgenoot vijf keer de fatale dosis van de krachtige pijnstiller fentanyl aanwezig was. Uit haar gsm-gegevens blijkt ook dat Richins al enige tijd op zoek was naar pijnstillers. In een verklaring van een anonieme betrokkene, die The New York Times kon inkijken, blijkt dat ze twee maal fentanylpillen heeft gekocht, telkens ter waarde van 900 dollar. (...)

Straffe madam.

Ging op de radio dat er op 10 mei blijkbaar zoveel mensen verjaren. Ja was de conclusie van een aantal collega's: allemaal verwekt in augustus. Vakantie, ge hebt wat tijd en ja ge amuseert u he.
Ja zegt een andere collega daarop: ik ben ook zo eens in verwachting naar huis gekomen. allemaal gebeurd in de keuken bij mijn zus op vakantie...

WTF. Spaar mij de details :help:

Hoe is het mogelijk om dan nog met uitgestreken gezicht in de krant te gaan zeggen 'wij mishandelen geen dieren'??? Hoop op zijn minst dat die slangen goed terechtkomen na deze onzin.

Terug
Bovenaan