Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik ben een grote fan van Adidas sneakers maar what the hell zijn die yeezy dingen van kanye west? Wil daar echt iemand mee aan zijn voeten lopen?

Precies drek dat over je voet heen gesmolten is.

Oja @ adidas, ik hoef de reclame ervoor niet, dankjewel

240 euro's voor dat..

500+ voor deze

Ik moet zeggen dat mijn Yeezy 700's (Wave Runners og colorway en ash grey voor de liefhebbers) echt wel enorm comfy schoenen zijn.

Verder hebben de 350's mij al een schone zakcent opgeleverd dus can't hate them. Ooit fluogele 350 V2's in Antwerpen verkocht voor €750 euro letterlijk 3 minuten nadat ik ze voor 220 gekocht had. Mooie winst als student 😅

Ik ben een grote fan van Adidas sneakers maar what the hell zijn die yeezy dingen van kanye west? Wil daar echt iemand mee aan zijn voeten lopen?

Precies drek dat over je voet heen gesmolten is.

Oja @ adidas, ik hoef de reclame ervoor niet, dankjewel

240 euro's voor dat..

500+ voor deze

Is dat niet een beetje zoals die ondingen van Balenciaga, voor mensen die willen tonen dat ze zoveel geld kunnen/willen uitgeven aan een sneaker?

Het is al een teken van leeftijd als je een ‘bop’ uit je tienertijd begint te horen in de supermarkt. Maar wat voor teken is het als je er eentje hoort in piano-versie bij de apotheker? #DanielBeddingfieldWhat???
preview.jpg

Lokale franse dorpsgekkin tegengekomen :unsure:

Mevrouw die eendjes stond te voederen terwijl ik ik met onzen oudsten naar de bakker aan het wandelen was.

Begon die opeens over die verdwenen emile en dat hij zo hard leek op die van ons... :unsure:

Ja madam, en op die maand dat ik hem ontvoerd heb is hij 5 jaar ouder geworden (emile is 2, den onze 7), heb ik zijn haar bruin geverfd, zijn frans afgeleerd en nederlands doen spreken en plastische chirurgie laten doen zodat ie er in de verste verte niet meer op trekt...

:wtf: zotte

Mevrouw die eendjes stond te voederen terwijl ik ik met onzen oudsten naar de bakker aan het wandelen was.

Begon die opeens over die verdwenen emile en dat hij zo hard leek op die van ons... :unsure:

Ja madam, en op die maand dat ik hem ontvoerd heb is hij 5 jaar ouder geworden (emile is 2, den onze 7), heb ik zijn haar bruin geverfd, zijn frans afgeleerd en nederlands doen spreken en plastische chirurgie laten doen zodat ie er in de verste verte niet meer op trekt...

:thinking: Hoeveel chicken nuggets kon Emile eten? :thinking:

Ze stond er weer deze ochtend.. nu was ik met de jongste onderweg, da's wel een wittekopke. Heb er maar bewust een grote bocht rondgemaakt.

De verspil zucht van sommige mensen.

Mijn vrouw gaat de zondag vaak bijklussen in hotel. Dan moet zij de kamer schoonmaken, bij uit checken.
Niet normaal wat sommigen daar allemaal achterlaten.
Vaak brengt ze eens een volle doos ijscrème mee, een diepvriespizza nog in het plastiek.... Die spelen wij dan lekker naar binnen.

Zondag was het toch wel niet normaal. Een kinderstoel, 3 diepvriespizza's, 4 rollen prince koeken, 8 eieren, 12 yoghurts (!!) , 2 sixpacks carlsberg (zero denk ik) , 14 flesjes leeggoed (met statiegeld), 3 dozen soep en nog wat kleingeld op de tafel. wellicht vergeet ik nog enkele zaken die ze zelf al heeft naar binnen gespeeld.

Ik heb met mijn auto mogen gaan om alles in te laden.
Wij zijn zeker geen armoedzaaiers hoor, maar om dat allemaal zomaar in de vuilbak te gooien.... Nee daarvoor heb ik wel meer respect voor voeding :)

De verspil zucht van sommige mensen.

Mijn vrouw gaat de zondag vaak bijklussen in hotel. Dan moet zij de kamer schoonmaken, bij uit checken.
Niet normaal wat sommigen daar allemaal achterlaten.
Vaak brengt ze eens een volle doos ijscrème mee, een diepvriespizza nog in het plastiek.... Die spelen wij dan lekker naar binnen.

Zondag was het toch wel niet normaal. Een kinderstoel, 3 diepvriespizza's, 4 rollen prince koeken, 8 eieren, 12 yoghurts (!!) , 2 sixpacks carlsberg (zero denk ik) , 14 flesjes leeggoed (met statiegeld), 3 dozen soep en nog wat kleingeld op de tafel. wellicht vergeet ik nog enkele zaken die ze zelf al heeft naar binnen gespeeld.

Ik heb met mijn auto mogen gaan om alles in te laden.
Wij zijn zeker geen armoedzaaiers hoor, maar om dat allemaal zomaar in de vuilbak te gooien.... Nee daarvoor heb ik wel meer respect voor voeding :)
Klinkt technisch gezien als diefstal. :unsure:

En reacties als deze....
Das dus what's wrong with the world anno 2023. Ook wel een WTF momentje :')
Bwah, hij kan op 2 totaal verschillende manieren wel een punt hebben hoor.

1)eigenlijk zijn dat gewoon verloren vvoorwerpen he, met alle bijhorende rechten en plichten, voor de wet maakt het denk ik niet uit of het klakske van 5€ of een horloge van 10000€ is.
2)die weggegooide of vergeten dingen zijn/worden gewoon eigendom van het hotel dan he. Ma ik ga er van uit dat uw vrouw wel toestemming van haar werkgever had om dat mee te nemen.

Als ze het achterlaten in de kamer en uitchecken toch totaal niet?

Klinkt nu ook wel niet als verspilling als @TRUMP het dan naar binnen kantelt 😁
gaat nu over eten, maar wat als ge uw gsm vergeet, laptop, of andere goederen? kuismadam komt dan langs "ah da's achter gelaten, ik zal't voor mijn eigen mee pakken"...

da's diefstal hoor.
mensen (en zeker toeristen) zijn gewoon nogal "vergeetachtig".

Terug
Bovenaan