Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Idem, bellen de eerste halve dag van de maand om 6 maanden later te kunnen gaan. Vroeger bellen? Geen optie, de agenda staat nog niet open. Later bellen? Alles volzet, probeer volgende maand nog eens.

En niet denken dat ge dan een topbebandeling krijgt. Alle testen bij een verpleegster die u in een kamer duwt en komt kijken als ge klaar zijt om nadien 10 minuten bij de arts zelf binnen te gaan die dan eens rap naar de resultaten kijken. Is uw afspraak niet ‘s ochtends vroeg, is de kans ook groot dat ze al uren achterlopen.

Schrijnend eigenlijk maar in de buurt ken ik geen alternatief.

Op weg met de fiets naar huis waarbij ik gewoon het fietspad langs de spoorlijn volg. Kom ik aan een straat die ik moet oversteken. Een kerel die daar te voet gaat op het voetpad stopt gewoon in het midden van mijn baan en mompelt wat. Twee keer zeg 'ik versta u niet'. Dan hoor ik hem toch tegoei in het Engels met Oost-Europees accent: 'do you know the way ....?' Zag er vrij sjofel uit en met een blikje vortig Gordon bier in zijn ene hand en een zak in de andere. Leg hem uit dat hij op de goeie weg zit en hij moet volgen maar dat het toch nog een goeie 10 km is en hij 2km verder de trein kan pakken die ook naar daar rijdt. 'I don't have money for train' en dan haalt hij het volgend blikje bier uit zijn sixpack die in de zak zit. :wtf:

Komt er daar een fietser van rechts af en begint hij daar tegen te mompelen 'do you know the way to....?'

Dan ben ik maar verder gereden. Sjonge jonge.
2nd opinion kan nooit geen kwaad.

Mooi weer = topjes en decolletées... :love:

Maar wtf, hoeveel vrouwen zijn er wel niet die denken : ik laat mijn tieten voltattooëren! Zexy!

:unsure: :wtf:
Afgelopen weekend in Holland gezeten en ik denk dat het daar de laatste jaren faillissementen regent bij lingeriewinkels. Niemand draagt daar een BH. Soms lastig om niet te loeren. En opvallend veel hangtieten.

Just my 2 cents.

Iedereen die kritiek geeft op geen bh's dragen mag zelf eens een week rondlopen met bh. Als dat niet moet (als je cupmaat dus klein genoeg is om comfortabel zonder extra steun rond te lopen) loop je liever zonder rond hoor

Dat je daar hangtieten van krijgt is een fabeltje. Ieder lichaam is anders, sommigen hebben gewoon standaard hangtieten en anderen blijven gewoon zeer lang perky. Er zijn minstens even veel (of zelfs meer?) studies die beweren dat bh's dragen net de spieren verslappen dan verstevigen.

Afgelopen weekend in Holland gezeten en ik denk dat het daar de laatste jaren faillissementen regent bij lingeriewinkels. Niemand draagt daar een BH. Soms lastig om niet te loeren. En opvallend veel hangtieten.

Just my 2 cents.
Ik was afgelopen weekend ook in holland maar blijkbaar niet op de goeie plek :wallbash:

Iedereen die kritiek geeft op geen bh's dragen mag zelf eens een week rondlopen met bh. Als dat niet moet (als je cupmaat dus klein genoeg is om comfortabel zonder extra steun rond te lopen) loop je liever zonder rond hoor

Dat je daar hangtieten van krijgt is een fabeltje. Ieder lichaam is anders, sommigen hebben gewoon standaard hangtieten en anderen blijven gewoon zeer lang perky. Er zijn minstens even veel (of zelfs meer?) studies die beweren dat bh's dragen net de spieren verslappen dan verstevigen.
Rustig, niemand is hier aan het klagen. De hangtieten vielen gewoon op want ja... dat valt op.

Niks is mooier dan perky borstjes met een mooie tepelhof (y)

Aan de reacties die hierop volgen gaan we eventueel kunnen afleiden wie er hier hangborsten heeft :unsure:

Rustig, niemand is hier aan het klagen. De hangtieten vielen gewoon op want ja... dat valt op.

Niks is mooier dan perky borstjes met een mooie tepelhof (y)

Aan de reacties die hierop volgen gaan we eventueel kunnen afleiden wie er hier hangborsten heeft :unsure:
Ik kan me zeker voorstellen dat heel wat mannen zich aangesproken zullen voelen. :support: Dat vind ik echt onnodig, zo'n dad bod heeft ook z'n aantrekking, en niet alleen het fysieke is belangrijk.

Op weg met de fiets naar huis waarbij ik gewoon het fietspad langs de spoorlijn volg. Kom ik aan een straat die ik moet oversteken. Een kerel die daar te voet gaat op het voetpad stopt gewoon in het midden van mijn baan en mompelt wat. Twee keer zeg 'ik versta u niet'. Dan hoor ik hem toch tegoei in het Engels met Oost-Europees accent: 'do you know the way ....?' Zag er vrij sjofel uit en met een blikje vortig Gordon bier in zijn ene hand en een zak in de andere. Leg hem uit dat hij op de goeie weg zit en hij moet volgen maar dat het toch nog een goeie 10 km is en hij 2km verder de trein kan pakken die ook naar daar rijdt. 'I don't have money for train' en dan haalt hij het volgend blikje bier uit zijn sixpack die in de zak zit. :wtf:

Komt er daar een fietser van rechts af en begint hij daar tegen te mompelen 'do you know the way to....?'

Dan ben ik maar verder gereden. Sjonge jonge.

Ik vroeg me altijd af wie die blikken Gordon koopt, want dat krijgt behoorlijk wat ruimte in de rekken van veel supermarkten. En het leek me te duur voor clochards. Blijkbaar niet dus. Alhoewel, dan hebben ze zogezegd geen geld meer over voor de trein :LOL:

Ik kan me zeker voorstellen dat heel wat mannen zich aangesproken zullen voelen. :support: Dat vind ik echt onnodig, zo'n dad bod heeft ook z'n aantrekking, en niet alleen het fysieke is belangrijk.
Haha, count me in. Al heb ik deze week wel complimenten gekregen van een arts over m´n gespierde benen.

Ik vrees alleen dat dat wel m´n buik- en borstspieren zijn die zijn gezakt.

Ik vroeg me altijd af wie die blikken Gordon koopt, want dat krijgt behoorlijk wat ruimte in de rekken van veel supermarkten. En het leek me te duur voor clochards. Blijkbaar niet dus. Alhoewel, dan hebben ze zogezegd geen geld meer over voor de trein :LOL:
Ooit eens zo'n mand met verschillende bieren cadeau gekregen. Daar zat toen ook Gordon in (iets van 10% of meer). Sinds ik dat heb geproefd, snap ik waarom dat Gordon altijd in zo'n cadeaumanden zit. Niemand koopt dat toch vrijwillig.

Ons vader vond dat vroeger best lekker :p . En dat is nu niet de cara drinker om zat te worden soort van drinker.

Die kocht die regelmatig in verschillende kleuren, rood vond hem het beste denk ik, gorden X mas ook veel op tafel gezien :p . Nu tegenwoordig drinkt die dat precies wel nog zelden en in den tijd dat hij dat nog wel dronk was ik toch nog net te jong om er van te mogen meedrinken :D . Straks eens zien of ik niet een paar blikskes kan verkrijgen in de winkel :D .

Begint mij ook wel te irriteren, tegenwoordig gewoon afzetten, aanbellen en wegrijden.
Al meermaals gehad dat ik een hele dag of meerdere dagen weg ben en dat staat er dan gewoon mooi in het zicht.
Moesten ze nu nog net iets meer brains hebben om dat achter een verhoogje/muurtje te droppen ik zou nog zeggen.
Maar dan nog, dat zou echt wel persoonlijk moeten afgegeven worden ipv dat altijd maar te droppen.
Gelukkig nog nooit echt problemen gehad.
Ja lap, vandaag iemand van Bpost dat hier meeleest zeker.
Pakje lag mooi verstopt tussen mijn struiken, enkel te zien van binnen.
Al een geluk dat ik net aan mijn voordeur moest zijn want kom daar niet vaak, dus het kon er wel even gelegen hebben anders.

Ooit eens zo'n mand met verschillende bieren cadeau gekregen. Daar zat toen ook Gordon in (iets van 10% of meer). Sinds ik dat heb geproefd, snap ik waarom dat Gordon altijd in zo'n cadeaumanden zit. Niemand koopt dat toch vrijwillig.
Mensen die goedkoop zat willen worden met zo een gore 'fortified lager'.
Ik meen me te herinneren dat er jaren terug een reportage in de Humo stond over daklozen, waar een journalist er dus enkelen volgde. Daar moet een uitspraak ingestaan hebben daarover, ik dacht dat de journalist vroeg waarom ze Gordon dronken en het antwoord iets was in de trant van: "Wat moeten we anders kopen, Cara? Moeten we helemaal kapot?"

Maar ik denk ook wel dat de waarheid eerder bij een lage prijs/alcohol verhouding ligt.

Ik meen me te herinneren dat er jaren terug een reportage in de Humo stond over daklozen, waar een journalist er dus enkelen volgde. Daar moet een uitspraak ingestaan hebben daarover, ik dacht dat de journalist vroeg waarom ze Gordon dronken en het antwoord iets was in de trant van: "Wat moeten we anders kopen, Cara? Moeten we helemaal kapot?"

Maar ik denk ook wel dat de waarheid eerder bij een lage prijs/alcohol verhouding ligt.
Atlas Strong, Gordon Gold, Krachtig Kanon, enz.

Er zijn heel veel verschillende keuzes in de 'snel zat voor een zo laag mogelijke prijs' categorie.

Zelf drink ik graag bier en liefst nieuwe biertjes die ik niet ken.
Hierdoor heb ik al de hierboven vermelde soorten ooit wel eens geproefd.

Die zal je echt niet te drinken omdat ze lekker zijn... :puke:

Een wrange sucrose-smaak en troebele alcoholsmaak blijven lang in je mond kleven.

Op en top een waterbiertje dat met zo weinig mogelijk ingrediënten/tijd/goesting gebrouwen is.
Flets bruiswater met wat additieven en toegevoegde alcohol - ik ben geen fan maar er bestaat een markt voor.

Atlas Strong, Gordon Gold, Krachtig Kanon, enz.

Er zijn heel veel verschillende keuzes in de 'snel zat voor een zo laag mogelijke prijs' categorie.

Zelf drink ik graag bier en liefst nieuwe biertjes die ik niet ken.
Hierdoor heb ik al de hierboven vermelde soorten ooit wel eens geproefd.

Die zal je echt niet te drinken omdat ze lekker zijn... :puke:

Een wrange sucrose-smaak en troebele alcoholsmaak blijven lang in je mond kleven.

Op en top een waterbiertje dat met zo weinig mogelijk ingrediënten/tijd/goesting gebrouwen is.
Flets bruiswater met wat additieven en toegevoegde alcohol - ik ben geen fan maar er bestaat een markt voor.
Een tijd terug had je ook Jupiler Tauro, vond ik ook een perfect voorbeeld van wat je beschrijft.

Vraagje, maar ik vind het toch vreemd: Als iemand drugs bij zich heeft, mag de politie dan automatisch een huiszoeking doen??

Die vrouw had 12 gram coke bij zich, ok dat kan als "grote hoeveelheid" worden beschouwd, dus dan snap ik het ergens wel.
Maar die man had slechts 2 gram coke bij, lijkt me toch een gebruikershoeveelheid. Mogen politie mensen dan zomaar je huis komen doorzoeken?

Vraagje, maar ik vind het toch vreemd: Als iemand drugs bij zich heeft, mag de politie dan automatisch een huiszoeking doen??

Die vrouw had 12 gram coke bij zich, ok dat kan als "grote hoeveelheid" worden beschouwd, dus dan snap ik het ergens wel.
Maar die man had slechts 2 gram coke bij, lijkt me toch een gebruikershoeveelheid. Mogen politie mensen dan zomaar je huis komen doorzoeken?
Coke is niet zoals weed. Daar mag je gewoon niets van in huis hebben.

Coke is niet zoals weed. Daar mag je gewoon niets van in huis hebben.
Beetje van deze wereld blijven graag.

Als politie agenten een razzia houden, of na een festival of party mensen controleren, dan heeft wellicht 5 % van alle personen die ze fouilleren wel harddrugs bij.
Gaan ze die dan allemaal vast zetten, en hun huizen controleren eerst?

Waar beslist de politie, en hoe, wanneer ze iemand zijn huis gaan uitpluizen? Lijkt me toch wel dat die daar eerst een huiszoekingsbevel voor moeten hebben, en die moet toch van de onderzoeksrechter komen?

Dus ik "vermoed" dat ze dit enkel doen bij mensen die reeds gekend staan voor drugstraffiek, en die opnieuw gevat worden bij bezit?

Terug
Bovenaan